Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

22 Aralık 2023 Cuma

Aşk'a ve Şarab'a

 

Bir şiir yazmalıyım

Hiç içmediğim şaraba..

Hiç tatmadığım gıdaya

Hiç çıkmadığım doruklara

Hiç adı anılmayan kadınlara

Kapasitemin asla alamayacağı

Hiç anlayamayacaklarıma

Bir gün çıkacağım başka boyutlara

Boşlukları doldursa da bana iyi gelen inanışlarım

Sınırlı bir beden ve bilincin içinde

Dipten başa kadar doluyum…

Katran karası bir kibirle.

Ev, eş, çoluk-çoşuk🌞

Çok güzel oyalasa da, oynatsa da kum plajında

Geçirtse de zamanı en kısa yolda

Kendime tapındığım kibir tahtından indirip

Taptıran, bokunu temizlediğim çoşuğa🌞 ...

Tapınmaların sonunda, beni yine bana vardıran

Kendime daha olgun bir ben kalıyorum

Bunca geçen zamanın ardından...

 

Bir şiir yazmalıyım

Hiç hissetmediğim duygulara

Hiç dilini anlayamadığım yürek sancılarıma

Hiç doğruluğunu sorgulamadığım sanrılarıma

Hiç daha önce tapmadığım tanrılara.

Aşkın şekle bürünmüş haline

Ve de şekle bürünememiş hallerine

Cezalandıracak kadar değerli gördüğüme

Silmeyi göze alacak kadar sevdiğime

Silmeye kıyamayıp sevmeye devam ettiklerime

Sevmeye değmeyecek hiç bir şeyin olmadığı gerçeğine

Bir gün çıkacağız bambaşka seyahatlere

Biliyorum, yerden yere vurulup, üstümde tepinilecek

Halat, iğne deliğinden geçebilecek kadar incelene

Dipten başa kadar naziklik, akıl, incelik ve bilgelik dolana …

Kendime bile kalmayacağım artık

Zaman bile sustuğunda…

 Haccecan

21-22 Aralık 2023

Çoşuk= Çocuk ( Güne🌞Eş Dil, buRAK özDEMİR)

Ferdi ÖZBEĞEN - Gündüzüm Seninle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum