Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

9 Ocak 2024 Salı

Hakim'e Uçarak Saldırı


Bu habere bir çok Türk "oh olsun, eline sağlık" gibi saldırganı öven, şiddeti onaylayan yorumlar yazmış. Bu habere yazdığım yorum... 
 

Haccecan: Burada, tebrik edenler sabıkalı bir adamı mı tebrik ediyorlar anlamadım. Adam salınmayı istemiş, dediği olmadı diye kudurmuş. Türkiye de olsa hakimler suçluları salıyor, suçlular hak ettiği cezayı almıyor diye veryansın edersiniz. İyi ve doğru anlayışınızı gözden geçirin yoksa size karşı suç işleyen birini sokakta gezerken görüp sinirden deliren siz olursunuz...

Yorumcu 1 : Bunlar ne okuduğunu , ne de izlediğini süzüp anlayabilen insanlar değil. Doktor da döven tayfadan… görüntüyü izleyip helal olsun iyi yapmış diyen insan yarın nerede adalet diye ağlar. ABD' nin bir çok şeyi yanlıştır ama adalet sistemi bizimkinin fersah fersah üstündedir.

Haccecan: Kavram karmaşası yaşadıkları doğru ancak eğitimli tayfanın onlara doğruyu anlatmak yerine kibirli yaklaşımla onları küçümsemesini de doğru bulmuyorum. Bu davranış yanlışlarını daha da sahiplenmesine neden oluyor. Öfkelerinin asıl nedeni mazluma zulüm eden siyonistler ancak öfkelerini doğru kişiye aktarmıyorlar. Bir zamanlar bende kavram karmaşası ile her şeye öfke duyardım. Onlarda değişecek. Amerika da ki halklar da öfkesini doğru kişilere aktarmasını  öğrendiğinde tepemizde ki savaş ile yönetenlerin hepsi gidip bilge yöneticiler gelecek. Öğrenme sürecindeyiz şu an....

07 Ocak 2024

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum