Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

21 Mart 2024 Perşembe

Yalnızlık deyip geçme...

 


Yalnızlıkta buldum seni

Issızlıkta, ışıksızlıkta

Acıların toplamında

Toplamların yoksunluğunda

Arayışların, kafa karıştırışında

Alev alev tutuşmakta

Kızgınlıkların zirvelerinde

Zirvedeyken yere düşüşlerde

Bilmenin öncesi cahillikte

Marifet hep cahil kalabilmekte

Birde sıradanlıkta

Hepsi dönüşüyor sıra ile

Bir meraktı sana kapılmak

Kapılmak aslında bir hataymış anladım sonradan

Kapıldığım sen ile kapışmakta

Acıların ve hataların toplamında

Toplamların noksanlığında

Sarılıyorum sıkı sıkı sen saydıklarıma

Sensizlikte kavuştum sana

Bunca telaşın arasında

Yükledim bütün anlamları sana

Aydınlanıyorum farkındalıkta

Genişletiyorum evrenimi sonsuzlukta..

Haccecan

20-21 Mart 2024

Ali Reza Ghorbani / Ouje Aseman


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum