Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

23 Ağustos 2024 Cuma

Söz

 


Ağlamak istiyorum içimi yıkarcasına,

Ağlamak istiyorum ateşi sularcasına…

İçimde yumru olmuş ne varsa atarcasına…

Bilmezdim ağlamanın bu kadar haz vereceğini 

Dünyaya gözümüzü ilk açtığımızda

Ağlamak değil midir yırtarcasına


Ağlamayı da sevmeli,

Baş tacı etmeli ağlayabilenleri

Birisi beni ağlatarak anlatmalı…

Dünyanın hangi ilme tabi olması gerektiğini

Yağıyor yeryüzüne acılar sağnak gibi

Kimse anlayamıyor ki hakikati…

 

Yürümek istiyorum varırcasına

Yürümek istiyorum kendimden kaçarcasına

Sonunda durmak istiyorum sözümü tutarcasına


Söz sevgilim, vallahi söz...

Ağlayarak yürüdüğüm yolların sonu hep Sana varacak…


 Haccecan

23.08.2024

Yazarken Dinlenildi..

Evgeny Grinko-Jane Maryam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum