Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

10 Eylül 2009 Perşembe

Gidenin ardından...

Aldığın nefes duyulmaz oldu... 
Diktiğin fidanlar bir bir soldu... 
Geçtiğin yollar da hayal oldu 
Sardı her yanımı dinmeyen korku 
 Varlığın nasılda yakardı bu canı 
Gittiğinde yarım kaldı her bir yanı 
Sırtımı yasladığım dağ; nerde hanı? 
Yokluğun daha fazla yakarmış canı 
 Varlığında yokluğunda yaktı beni
 Amacın bu muydu? 
Bulmamdı kendimi
 Kendimi bulduğumda kaybettim seni
 Hep bir yanım eksik mi kalacak şimdi? 
 Boğazımda bir düğüm nefes alamam 
Ne kendimsiz ne de sensiz olamam 
Kendimi kaybetsemde bulsam yine seni 
Girsemde ruhuna sakinleştirsem bedenini 
 Kafamın içinde bütün anılar 
Üşüştü tepeme; hepsi beni yaralar 
Yoksun artık diye unutmak istesem 
Ar ederim kendime; bağlarım karalar
Haccecan
10.09.2009

3 yorum:

  1. "Hep bir yanım eksik mi kalacak benim"
    Ana ve baba olmayınca yaş kaç olursa olsun bir yanı eksiktir insanın...

    YanıtlaSil
  2. sende benim gibi uzaklaşmışsın blogdan ama dönmemişsin sanırım daha,bense yeni döndüm sayılır:)
    neyse,habersizde olsak senden umarım daha iyisindir,
    sevgi ve dua ile,,

    YanıtlaSil
  3. Haccecan sen nerelerdesin özledik yazılarını da anılarını da hatta odunu bile.Ses ver bize....Sevgilerimizle.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum