Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

8 Haziran 2023 Perşembe

Kadın ve Adam

Her işini kendi yapan kadınlardanım

Aşkımı tek kişilik yaşar,

Sen diye bildiklerime taparım

Şiirlerimi yalnız yazar,

Bende ki sana serenat yaparım.

Tek başına kalkar, tek başına yatarım

Kalktığım ile yattığım ara vakitte evrenleri yaratırım.

Kadını anlamak konulu ders anlatılıyor dünyada 

Oturmuş dinliyorum sınıfın kapı aralığında

Ne öteye gider, ne beride kalırım…

Daha kadın kendisini bile anlayamıyor...

Araf bölgesinde ki savaşta sulhu kollarım…

Kadının ne olduğunu anlayamamışlarla benim meselem

Merak bittiğinde yeniden merak oluşsun diye

Anladım diyenlerin karşında durur yeni bir soru sorarım

Soru soranların cevapları yanıtsız kalmasın diye

Anlamadım diyenlerin kulağına kadınlığı fısıldarım…

Hayat ey hayat!!! sana da bir çift lafım var…

Neden bu kadar zorsun kadın olmak konusunda

Ve neden zorluyorsun erkekleri adamlık konusunda

Biliyorum ancak dersi geçeceğiz  kadın ve erkek bir olduktan sonra…. 


Haccecan

09 Ocak başlanıldı 08 Haziran son şeklini aldı

To vals tou gamou- Eleni Karaindrou

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum