Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

13 Haziran 2023 Salı

Öğreniyorken...

 

Aşk nedir deseler çoşuk🌞 derdim kahkalarla gülen

Yaptığı resmi, gözlerimin içine bakıp onay almadan beğenmeyen

Her yaptığının sonunda “olmuş mu?” diye sorarak onay sözcüğü bekleyen

Ben öfke dağının zirvesinde ya sabır çekerken hınzır hınzır gülen

Bunların hepsinin de bir aşk olduğunu senden öğrendim…

 

Sürekli iteklenmeyi, sevilmek sanırken

Nasıl sevilebileceğimi, beni severken öğrendim..

Hayal dünyasında ki Tanrılar’a tapmayı aşk sanırken

Gerçek aşka nasıl tapılabileceğini senden öğrendim…

 

Arada kalmışlıkta hangi tarafa gidileceğini

Bir tek aşka boyun eğilebileceğini

Yalnız yol yürünemeyeceğini

Zırhlarımı çıkartıp çırılçıplak soyunabileceğini

Tohumlardan bir can yaratabileceğimi

Bağıra bağıra onları doğurabileceğimi

Küstükten sonra gittiğim yerden, nasıl dönülebileceğini

Ne ekildiyse ruhuma, onu biçtireceğimi

Sadelik ve doğallığın güzellikle birleşeceğini

İçimde ki vahşinin evcilleşebileceğini

Hangi yönümü beslersem o kadar büyüyebileceğimi

Büyüdüğüm kadar küçülebileceğimi

Öğretiyorken aslında sil baştan yeniden öğrendiğimi

Yok etmenin düşünmemekle bir olabileceğini

Zekanın sürekli geliştirilebileceğini

Bizatihi ne var ne yoksa işte!!!

Ben senden öğrendim…


Haccecan

16 Mayıs-13 Mayıs 2023

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum