Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

26 Ağustos 2010 Perşembe

Dervişin Aşkı



Bilge'ye Aşk içinde sürekli yanmak hali artık olağan ve tek düze bir hâl gelmeye başlamış; ruhunun bir bedene sığamadığı günlere geri dönmek istemiş; iradesini, mantığını, duygularını ve aklını kullandığı günlerini özler olmuş... Dünyaya geldiği andan beri aşk ateşinde yanan bilge ilişiğini kestiği dünyaya dönmeye karar vermiş ve düşmüş yollara.
Kendisini hapsettiği aşk boyutundan çıkıp dünya kapısına yönelmiş. Kapıda dünyalar güzeli bir kız bekçilik yapıyormuş. Bilge, bekçi kıza:
-"Ben aşk boyutundan geliyorum dünyaya geçmek istiyorum. Geçmeme izin verir misiniz güzeller güzeli bekçi kızı?" diye sormuş. Bekçi kız:
-"Milyarlarca aşk boyutu var, siz hangisinden geliyorsunuz?" diye sormuş. Bilge:
-"Milyarlarca mı? Nasıl olur, bir tane aşk boyutu var, orada da bir tek ben vardım, artık orada tek başına yanmaktan sıkıldım, dünyaya geçmek için geri geldim" demiş. Bekçi kız:
-"Siz, başka aşkları göremediğinizden, yaşadığınız aşk boyutunu tek aşk boyutu sanıyorsunuz, halbuki göremediğiniz milyarlarca aşk boyutu daha var" demiş. Bunları duyduğunda şaşkınlığı yüzünden okunan Bilge, bekçi kıza sormuş;
-"Peki diğer aşk boyutlarına gidebilir miyim?". Bekçi kız:
-"Diğer aşk boyutlarına ancak o aşk boyutun sahibinin izni ile girebilirsiniz. Diğer aşk boyutlarından yalnızca birini seçme hakkınız var. Birden çok aşk boyutuna girmeye çalıştığınızda veya girilmenize izin verilen aşk boyutunda yanmayı başaramadığınızda aşk boyutundan kovulur ve sonsuz azapla cezalandırılırsınız." demiş.
Bilge bu cevaptan sonra uzun bir süre düşünmüş. Sonra kendi aşk boyutunda tek başına yanmayı kendisinin tercih etmediğini, cezalandırılmak için oraya gönderilmiş olduğunu anlamış.
Bekçi kız bilgeyi dünya kapısından geçirmemiş, diğer aşk boyutları da bilgeyi kabul etmemiş ve bilge kendi aşk boyutuna dönmek zorunda kalmış....
Yaşadığı aşkı gerçek ve tek aşk sanmaya ve kendini böyle kandırmaya da devam etmiş....
 
Haccecan
14.06.2009

1 yorum:

  1. :)) zor..aslında neler yazardım da..
    eee nolcak peki?bilge hep yanacak mı?
    aşk herkese göre başka bekçi kızın dediği gbi..aşk ızdırap verdiğinde gerçek aşk gibi algılansa da aşk karşılık bulduğu zaman gerçek aşk oluyor..ve o zaman aşka başka şeyler ekleniyor,daha yaşanası oluyor hayat..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum