Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

26 Ağustos 2010 Perşembe

Sevda Masalları



Gerçek sevdaların yaşanacağı zamana geldik artık. Zaman güçlü sevdaların ayakta kalabildiği bir zaman. Herkesin özgürce, kendince sevda yaşadığı bir zamandayız. Yasak yok!! Kural yok!!! Kim kime dum duma... Ar, haya da ne ola? Özgür yaşamazsan yobazın alası, sevgilin yoksa abazanın hasısın... Kimi; kalbi küçük aşkları kaldırabildiğinden küçük ve basit aşkların, günübirlik sevdaların peşinde; kimi; sağlam, güçlü, ömürlük, büyük aşıkların peşinde. Bu zaman; savaşın en çetin zamanı, en zor anlarının yaşandığı bir zaman. Aşığın aklını çelip, onu aşkından uzaklaştıracak gizli, ajan düşmanlarla dolu ortalık. Her tarafta patlamaya hazır mayınlar gizli. Gerçek aşıklar çok daha zeki, çok daha güçlü ve sağlam olmalı artık. Bu zamanda yaşanmaz denilenin aksine yaşamalı kimsenin yaşayamadığı aşkları. Zor, çetin bir savaş bu savaş, zorluğunu bile bile, göre göre, sonunu düşünmeden siperden çıkıp koşmalı, geçmeli düşman hattını....
Her savaş gibi bu savaşta çirkin, yıkıcı, yıldırıcı, yaralayıcı ve korkunç. "Hiç olmasaydı bu savaş ne olurdu?" diye düşünme zamanı değil şimdi. Savaşın içinde gözünü açtı aşık, yanmaya hazır yüreğinin ışığıyla savaşın içinde aşığını bulacaktır.
Kimileri aşkı gördüğü gibi yaşar, kimileri duyduğu gibi yaşar. Kimileri ise hissettiği gibi yaşar. Gördüğünü yanlış görüp anlayamayan aşıklar park köşelerinde öpüşür; duyduğunu yanlış duyup hayra yoramayan aşıklar ıssız yerlerde koklaşır; hissetmek, içten içe yanmak ise zor iş vesselam. Zor olmasa aşığın yanmakla ne işi var? Aşık yanmayı, pişmeyi göze alarak atlar ateş dolu kör kuyuya. Aşkına da ihtiyacı yoktur, kör kuyuda yanarken, onun bir hayali yeterde artar bile yanarken olgunlaşmaya.
Aşk bana borçlu. İçimde iyi ve güzel ne varsa bir hayale yükledim, sonunu düşünmeden yanmayı göze aldım. Ne aşk ateşinde yanmak ne de nefessiz kalmak değilde, hayalimin hayal olduğunun farkına vardığım zaman işte o zaman ben yandım. Boşmuş, boşlukmuş, doldurulamazmış... Kafamda yarattığım sevgiliyi görmeyi istediğimde gördüm ki güzellik onda değil benim yüreğimdeymiş. Ben kendimi yaktım, ben kendimi aştım.... Aynada hala kendimle barışığım, ben utanılacak hiç bir şey yapmadım, ama nedense hep utandım.....
Haccecan
15.05.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum