Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

22 Temmuz 2022 Cuma

Mahkum

 

Aşk ‘la yanan bir kalp dolu mudur?

Bir kalp iki aşk ile yanamaz mı?

Belki bir köşesinde bana da yer açar diye umar mısın?

Aşk ile yandığını bildiğin bir kalbe girmek için zorlar mısın?

Zorladığını bildiğin için kendini de suçlar mısın?

Yerinin ne olduğunu bile bilmiyorken sevilmek için yalvarır mısın?

Değerinin ne ettiğini bilmeyen kalp, giderinin ne olacağını nasıl bilebilir?

Eziklik ile kibir arasında ki denge nasıl sağlanır?

Dengeyi sağlayamayana nasıl davranılır?

Bir yanın sürekli suçlarken kendini, öteki yanın hep karşıdakini suçlarmış…

Kendimi hep suçlu buldum tıpkı seni de suçlu bulduğumda anladım…

Mahkum ettim kendimi müebbetlik, seni ise üç ayak üstünde idam

Kendimi öldürseydim eğer bende ki sende ölür diye beni idam edemedim,

Hiç insafım yoktur, inan işin ucunda sen olmasan kendimi bile asarım…

Sence hiç adil değilim biliyorum ama inan adaletsizliği bile senden aşırdım

Milyon yıl hapislikten sonra kendimi azat ettim, seni ise mezardan geri çıkardım

Hapislik yaradı bana, Yusuf gibi zindanların ardı hükümdarlıkmış

Gördüğüm rüyaların hepsini, kime anlatsam hayra yorarmış

Yönetmeyi öğrendim sonunda içimde ki varoluş toprağını

Kendi değerimin farkına vardım, ben paha biçilmezim, eşim benzerim yok benim..

Kendim gibi başka yok cihanda, ben çok güzel bir tanrısalım…

Övgüde benden gelir, sevgide, hazda, mutlulukta… her şey benden gelir, bana gider…

Can taşırım, canımdan can verir, varlıklara rehber olur, sevgimle şımartırım

Hüznü de pek severim, öfkem ise baş tacım, küfürleri ise ağız dolusu kusarım

Bütün ruh hallerimi birbirinden ayırmam, sıra ile hepsini bir bir yaşarım…

Hapiste iken koğuş arkadaşımdan aldığım sevgi ile hepsini başardım…

Sevginin olduğu hapis cennet iken, sevgisizliğin olduğu saray bile cehennemle birmiş anladım

O yüzden ölümde dahil hiçbir korku işlemez bana, ölümsüz nasıl yok olabilir ki?

Bu bedenden çıkıp sınırsızlık ve  ’luğa kavuşmayı beklerim hasretle

Seni ise yaşayan ölü gibi bıraktım, farkındayım…

Sen zaten çok bilirdin, bilgi ile yaşanabileceğini sanırdın…

Senin üstünde hiç etkim yoktu ki benim, yaşayan ölü gibi olmayı kendin başardın …

Kendini mahkum ettiğin hapishaneden, tamamen sana kalmış nasıl çıkacağın…

Haccecan

22.07.2022

Yazarken dinlenildi

Sunflower Henry Mancini Violin by Ikuko Kawai

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum