Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

8 Temmuz 2022 Cuma

Plan

 


Kimsenin benim üzerimde plan yapmasına izin veremem…

Dünya’nın bir parçasıyım, ondan kendimi ayrı göremem…

Bir şelalenin önünde durabilir misin? Nereye akacağına kim karar verir?

Kim der ki atmaca’ya nerede konup yuva yapacağını, kime eş olacağını

Şiirlerimde konu ne ile başlar, nerede biter, hangi hayvanlar, hangi sular…

Nereye gider, kime ne der, kim neye dönüşür inan ben bile bilmiyorum sevgilim

Ama muhakkak şiirimde sen olmasın,  her konu sana varmalı,

Sensiz olamam, yapamam, nefes alamam…

Plan demiştim ya, planlarında ne var senin, ne olmak isterdin ve de ne yapmak

Nereye varmak isterdin hiç düşündün mü? İstediklerin için uğraştın mı?

Yoksa seyir mi ettin gökteki ay gibi, uzaktan gel-git etkisinde kalsam yeter mi dedin…

İzledin mi hep beni… Işığınla parıldarken yol gösterdin mi hep bana…

Hiç kavuşamayacağımızı bile bile yine de sevmeye devam ettin mi?

Ah o cevapsız sorular, hiç durmadan sorulup duruyor da, kesilmiyor ardı

Cevaplar gelmiyor hiç, hep soru var sadece, geliyor ötelerden…

Offf bu duyguları bana yaşatan hormonlar var ya.. ah onlar… Şu an onlar iyi ki varlar…

Kabul edince varlıklarını, anlayınca ne demek istediklerini, dillerini çözdüm mü…

Teslim olunca akışa ve ruhuma, buldum huzursuzlukta ki huzuru, mutluluğu

Duygu hallerim tıpkı şelalede ki dalga gibi, taşlara bile şekil verir sürekli akarken

Karşımda durma sakın hiç tavsiye etmem, yanımda olmalısın çatışmak istemiyorsan eğer

Karşımda kimse duramaz benim, alnını karışlarım, yerin dibine sokar da orada bırakırım…

İnanmıyorsun demi bu yazdıklarıma… İnanma zaten…

 İnanmak uzak bana, ben ne dedimse yaparım… 

Ezer geçerim karşımdakileri, yıkarım, paklarım…

 İçimde ki gücün seni ne iken alıp neye dönüştüreceğini

Ben bile bilmiyorum, sadece zaman der o ne derse onu yaparım…  

Haccecan

08.08.2022

El Amor- (La Tendresse) Yevgeniy Nikitenko Music

ilham için minnettarım


Kurban Bayramında kendini nefsini kurban et, 

en vazgeçemediğin egonu kurban et, Kes at onu…

Masum bir hayvanın etinden kimseye hayır yok anlayın artık bunu…

Eve gideyim de bayram temizliği yapayım

Çatlağım ben sakın bana kanmayın 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum