Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

22 Ağustos 2022 Pazartesi

Yıllık İzin

 

Günaydınn.. Hoşbuldum iş yerine.. Koşarak iş yerine gelen başka var mıdır acep… 29 Temmuzdan itibaren ayrı kaldığım odama, iş yerime, Hüzalime ve kitaplarıma nihayet kavuştum… Kendime kavuştum kendime… Sağlığın kıymetini bir kez daha anladığım bir dönem geçirdim.  29 Temmuzdan Gülümü doktora götürmüştüm. Bol bol gezip yürüdüğümüz o gün  burun akıntım ve eklem ağrım vardı. Çok da yorgun hissediyordum. Ertesi ateş, mide bulantısı, iştahsızlık, baş dönmesi şikayetleriyle iki gün yattım. Pazartesi günü çocuklarda ateşlenince doktora getirdim onları. Covid testim o gün pozitif çıktı. O hafta çocuklar ertesi hafta Yanımda ki sırasıyla ateşlenip hasta olduk. Yanımda ki' nin sol kürek kemiği ve kol ağrısı çok şiddetiydi, geceleri uyuyamadı. Biraz toparlandık derken sol gözüm şişti. Onun içinde Acile geldim. 4-5 gün de şiş gözle gezdim. Çocuklar denize gidelim diye evde durmak istemeyince  birkaç gün denize gidip geldik. Denizden virüs kapan oğlumda kusma, çok yoğun ishal ve ateş başlayınca 4 günümüz hastanede geçti. Gülümde karnının, kulağının, başının ağrıdığını söylemeye başladı.  Gülüm dikkat çekmek için çok sık karnım ağrıyor, başım ağrıyor dediği için onu çok dikkate almadık ancak ateşi 38 olunca tamam oda hasta olacak diye doktora muayene ettirdik.  

Yıllık izne ayrılmadan önce Yanımda ki ile konuşurken, malum ekonominin kötü olması, yol ücretlerinin pahalı olması ve bu aralar bir aracımızın olmaması nedeniyle bu sene uzak bir yere gitmeme kararı aldık. Yakın bir yerde birkaç gün bir otel veya pansiyonda kalırız diye konuşarak internetten uygun yerlere bakarak geçiriyorduk. Ayyy şöyle birkaç gün ne yemek yaparım diye düşünmeden hazır masalarda yesem, yatak toplamadan birkaç gün geçirsem bir sene bana yeter diye söyleniyordum. Bu sözlerim yukarıdan yanlış anlaşıldı sanırım. Ben otel hayalleri kurarken hastanelerde yattım kalktım. Mekanın adına çok takılmazsam duam kabul oldu diye de düşünebilirim aslında. Hastanede ne yemek, ne temizlik ile uğraşmadan sadece oğlumla ilgilenerek 2 gece kaldım. Nasıl iyi geldi anlatamam J

Evde yemek yap, masa topla, ev temizle, kusmuk ve kaka temizlemeli, bol bol çamaşır yıkayıp asmalı bol eğlenceli 2022 yılı yıllık izin anılarım bu kadar. 2023’te her şey daha güzel olacak umuduyla diğer yıllık izinlerimi dört gözle bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum