Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

30 Haziran 2022 Perşembe

Ben, Sen, Biz

 


Yürürüm daha önce kimsenin geçmediği yollardan

Yürürüm keşif için, emek için, anlamak ve yorulmak için

Yürürüm  duyguların beni götüreceği kıtalara ulaşmak için

Varır mıyım, kanar mıyım, sanar mıyım, anlar mıyım…

Anladığımı sandıklarım gerçek midir hiç bilemeden, kanıtlayamadan

Dokunamadıklarımı kanıtlayamam, anlatamam var olmamışları

Hayalimde ki şehirlerde gökdelenler, göğü delmez, gökle birdir

Yeraltında ki mağaralar altında değildir hep gözlerde diridir

Bilemezsiniz, anlayamazsınız, kanamazsınız, sanamazsınız

Kanatmalı mı eski yaraları, deşmeli mi kör olasıca kapalı kuyuları

Çıkmalı mı en dipsiz uçurumlardan, yoksa her şeyi olduğu gibi mi bırakmalı..

Ah benim kırgın, kırıldıkça kıran, kızgınlıkla kırgınlıkla bir olmuş gönlüm….

Akmalı gözyaşları, şelaleler gibi dolu dolu, çoşkun çoşkun, kudurmalı yaş..

Dışa değil içe doğru akmalı, yıkamalı paklamalı, gönlü pırıl pırıl pamuk gibi yapmalı

Mis gibi yağmur sonrası bahar sabahına esneyerek uyanmalı,

Derin uykuların mahmurluğu öyle bir anda gitmez, yavaşça gerinerek ayılmalı

Uyan dostum! Uyan artık derin uykundan, Uyan… Uyan ne olur uyan…

Uyanmazsan her rüya kalacak ötelerde, her hayal kalacak zihinlerde

Gerçek olsun ne olur artık milyonlarca yıl beklenilen,

Bir sen, bir ben… Yani biz olalım hep bu değil mi istenilen?!

Ben diye başlayan şiirler sen olur, sen ile birlikte devam edip biz olarak bitirilen...

Haccecan

30.06.2022

Dinlenildi Omar Akram- Angel of Hope

İlham için Teşekkürler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum