Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

16 Şubat 2023 Perşembe

6 Şubat

 

Yer üşüdü…

Gök üşüdü..

Enkaz altında kalan beden üşüdü..

Bir tek göçenler üşümedi

Göç edenler üşümez…

Soğuğu hissetmeyen ruh, sen ders al diye göçtü…

Depremin ardından yeni bir güne

Yepyeni bir ben ile gözlerini açtılar…

Gidenin ardında kalanlar öldü…

Yeni bir ben olarak enkaz altından çıktılar...

Eski beni enkaz altına gömdüler…

 

Yer acıdı

Gök acıdı

Enkaz altında ki beden acıdı

Bir tek göçenler acımadı

Göçenler hissetmez acı

Gidenin ardından kalanlar yaşadı acıyı

Yepyeni bir ben doğsun diye bu kadar acı yaşandı….

 

Ağla gözlerim, ağla…! Payına düşen bu anca…

İnsan olan dayanabilir mi bunca acıya?

Uyku haram oldu kime gözlere

Vicdan yanar oldu kimi kalpsizlerde

Sahi hala devam edebilecek misin?

Hileye, adam kayırmaya, malzemeyi çalmaya…

 

Ülkemde bu kadar acı neden yaşandı?

Tanrı istese deprem olmazdı…

Aklını kullanmayıp kalbiyle yol almayanlar için

Çok büyük ıstıraplar yaşandı…

Aklım ve gönlüm bir olmuş der ki...

"Felaketlerin daha büyüğü kapıya dayandı..

Dünya da ki bu adaletsiz sistem yıkılana kadar

Acılar bırakmayacak iki yakamızı"

Haccecan

16.02.2023

06 Şubat Anısına

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum