Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

27 Şubat 2023 Pazartesi

Bakma Sıfatıma

 

Gel gönül acısı gel… acıyan yerime gönüllü ol gel…

Gönülsüz olmasıdır canımı acıtan, yokluğudur acımın gönülsüz olması…

Vicdansız acılar bana vicdanı kazandırdı...

Gönülsüz sevdalar, gönlümde sızı halini aldı...

Bazıları kötümser ruh halinin tutkulusudur ya… Sebebi olmaz ya mutsuzluk için

Bazıları da teşhisini bildiği halde, tedavi edemez ya kendini

Öyle sürümce de süründürür işte yüreğini

Sürünmesi yeter diyecek bir gün,  aklı başındalığını yerden göğe kadar kaldıracak 

Sürünmekten sonra yürümekte sıra

Yürürken dayar başını, yanında ki yüreğinin omzuna

İki yürek bir olduktan sonra artık sıra koşuşturmakta

Hayat her yürek için aynı mı? Sürünmeden ayağa kalkılmaz mı?

Sürünürken anlarsın yürümenin anlamını…

… koşarken fark edersin arada bir soluklanmalı

Seni ise fark ettim galu belada, hüznün ile geldin kondun gönül dalıma

Çekeceğime and içerek açtım gözümü dünyada

Sürünürken de, yürürken de, koşarken de …

Bir “ah!!” dersem bakma hiç sıfatıma…

Haccecan

26-27 Şubat 2023

Yazarken dinlenildi Ender BALKIR Ruhumda Sızı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum