Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

23 Şubat 2023 Perşembe

Zirve

 

Uyku ile uyanıklık arasında ki boşlukta, ne uykuya teslim oldum ne de sana

Teslimiyetin parmaklıkların ardında esareti getireceğini sansam da

Aslında huzurun gölgesinde sefaya durmakmış

Hayalinin huzuru nasılda dimdik duruyor Everest misali

Bende gölgesinde teslim olmak için selam durmuşum, sende kalksana…

Dimdik duran koca Everest, gelip sımsıkı sarılıyor sonra bana

Kaçma artık sende, gel karlar yağmış yamacıma

Zirvelerimde her ne kadar sonsuzluğa varmak için şimşekler çaksa da

Yamaçlarım acıyı huzurla harmanlanmış her olayı barındırır baksana

Ay, gökyüzünü nuruyla sürekli aydınlatsa da

Nuru yetişmez Everest’in dimdik duran yüksek başlarına

Tasalanıyorum bazen... sonra gelir aklıma ne işe yarar, zirvelerde ayazlar olmayacaksa….

Hayalini zihnimden çıkartıp gerçek kıldığımda

Benim nur’um da özümden çıkıp ışıldayacak zirvelerin ayazlarında


Haccecan

23.02.2023

2 yorum:

  1. Kaçma artık sende gel karlar yağmış yamacıma

    Zirvelerimde her ne kadar sonsuzluğa varmak için şimşekler çaksa da

    Yamaçlarım acıyı huzurla harmanlanmış her olayı barındırır baksana

    Çok güzel satırlar kalemine ilhamına sağlık...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum