Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

29 Mayıs 2023 Pazartesi

Gitmek Üstüne...

 

Gittiğim yerde toprak olacak mı bilmem ama..

Giderken tohumları götürmek isterdim yanımda.

Ekip dikip sulayıp kök salarım belki orada...

Giderken notaları götürmek isterdim yanımda

Müziğin ilk icat edeni olacağım oralarda…

Giderken gidebilmeyi de götürmek isterdim yanımda

Gittiğim yerde kalamazsam gidebilmeliyim oradan da…

Giderken seni yanıma almazdım ama,

Gittiğim yerde senler benler yok ki, niye alayım ki seni yanıma?

Gitmeliyim diyorum varmalıyım ama nereye?

Kim koyduysa beni buraya o alana kadar durmalıyım burada

Vaktin dolmasını bekliyorum, vakti gelince durmayacağım bir dakika...

Ne kalabildiğim ne gidebildiğim bu diyarlarda…

Haccecan

27-29 Mayıs 2023

Sevda - Annem Gibi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum