Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

31 Mayıs 2023 Çarşamba

Kozadan Çıkış Vakti

 

Sorun sende değil bendeydi…

Sevgi’yi hırpalanma olarak beynime sokan öğretideydi

Hırpalayanların gerçekten sevdiğiyle ilgili algımdaydı

Küfür programıyla yüklenmiş sıfır bilgisayar…

Nereden bilebilir ki yüklenenlerin ne olabileceğini…

Sorgulamaya dayalı belleğim henüz yüklenmemişti.

Bilgi’yi akıtırken gözlerimden yüreğime

Bildiklerimden emin olabilmek için kendimi seninle sınadım…

Kendimi kimse ile sınamamam gerektiğini…

Seni sınadıktan sonra anladım.


Sorun bende değil sendeydi…

Araya mesafe koyduğunda uzak tutabileceğini sanmandaydı…

Geç kaldığımızı, koyduğun mesafelerle anlatacağını sanan zaman algındaydı.

Ördüğün duvarların ardına saklandığında, ulaşamayacağımı ummandaydı…

Duygularını görmezden gelmek ile eylemsiz kalmak arasında kaldın…

Sonra arada kalmayı bırakıp her ikisini doruğa kadar çıkardın

 Bütün hepsinin bahanesi ise “beni koruma altına almandı”

Beni sınadığını sandığın her şeyde sınıfta kaldın…

Korunması gereken de, yolunu kaybeden de senken beni kendin sandın..

Bunların hepsi tarafında yaşanırken, sana tanıdığım süreninde sonuna vardın…

 

…..


Filmin başka sahneleri yaşanıyor artık,

Zaman artık eski zaman değil, ne ben artık o ben, ne sen artık o sen…

Biz olduğumuz dönemler artık, çıkma vakti gelip geçiyor kozadan…


24.03.2023

Haccecan

Sevda-Annem Gibi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum