Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

15 Mayıs 2023 Pazartesi

Öfkenin Tadı

 

Öfkenin tadı hala damağımda

Keşke öfkeyi anlatabilseydim sana da…

Vaktini onunla çok harcama ama yaşa doya doya da 

Birini çıkarmak istediğim zaman, kaldığı basamakta

Öfke atomuna sarılıyorum sıkı sıkıya

Öfke, bilmişlik ile çarpışıyor bir süre

Çarpıyor şamar gibi fikirlerim hücresinin duvarlarına

Yol alması ışık hızıyla bir  ancak kat edeceği yol, bir hayli fazla

Bir tek lezzetini keşfedenler, bağımlısı oluyor gerçeğin

Kalıcı değil öfkem sonra durulurum usulca

Nasıl kalıcı olsun ki, bir zamanlar benim cahilbilen halim durur karşımda

 

Bir an için kızıyorum kimine, bazen de öfkeleniyorum Tanrı’ya

Ne zaman girmeye ikna etti bilmiyorum ki dünya denen bu çukura…

Git gel’ler arasında gidip gelmekten sızlanırken yine

Gidip gelmiyorum artık ne doğruya ne de yanlışa

Hakikat dediğimiz zaten doğru ve yanlışların toplamında

Anlardan oluşan sonsuzluğa herkes kendince yol almakta

Mini minicik bir ömrün algılandığından fazlasıyız aslında

Mini mini bir ömrün yansımaydı sadece algıladıklarını sandıklarında  

Tutunuyorum bazen öfkeye, bazen sana, bazen umuda, bazen de yokluğa…

40’ına varabilmiş bütün canlar gibi anlıyorum nihayet, yoklukta birmiş varlıkta

Ama huzuru buluyorum, sonsuzluğun sonsuz dallarına asılmakta….

Beni en çok öfke sevdi, benim onu sevdiğimden daha fazla değil ama

Ben ise kendimi buldum şu içimde ki yoklukta…

Haccecan

10-15 Mayıs 2023

Loreena McKennitt - The Gates of Istanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum