Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

13 Temmuz 2023 Perşembe

Dilerim

 


Dilerim seni sevmeyen birine gönlün kayar…

Ve umarım ellerinde olursun yapboz bir oyuncak

Sebebin olsun, geri koysun hayattan…

Ahu gözlerinden gelen ürkek bakışlar

ve çıksın diye beklediğin bir çift söz dudaktan.

Cayır cayır yanarken bedenin, ruhun donsun ayazdan.

 

Umarım aşık olduğunu anlarsın o başkasıyla giderken

Şahidi olursun inşallah, ayakların birbirine basmak için yarıştığı nikâhın

Kendini unutasın, yirmi dört saat onun ismini anmaktan…

Onun mutluluğu daim olsun diye inmesin ellerin duadan

Ve bekleyip durasın, bilmeden neyi beklediğini …


 

Sarılasın külah taktığın kütüklere, sevgiyi arayasın putlarda…

Yaşayasın hep böyle sevginin en şekilci şeklini

Yok olacağını sanasın, şekilci sevginin de her şey gibi…

Aşk gelsin diye beklemekten, kuruyasın oturduğun yerde.

 

Hep geç kalasın önemli randevulara

Kakan gelsin trafik tıkandığında 

Ve makatın insafsızca kaşınsın  ulu ortalarda…

Çirkin görünsün gözüne, üç günün ardından kainat güzeli

Kardeşlerin kıskançlığından atsınlar seni bir kuyuya

Tüm bunların ardından yabancılaşasın önemsediğin o vücûda…

Bedeninden geçtikten sonra sıra kendi varlığını sorgula…

Buraya ait olmadığını anlamadıysan hâlâ, daha beterlerini de yaşa

 

Bunları dilediğim için kötü mü hissediyorum kendimi?

Yok vallahi…!!!

Kötü dilek bile kötü gelmiyor ki artık bana…

Hz. Adem’i bile elma yemeye ikna etmiş Hz. Havva…

Sonra başlamış Adem soyu için ikilemli dünya...

Acı ile kardeş olmak konusunda

Seni ikna etmek düştü benim payıma…

Yaşamanı dilediğim tüm bu acıların ardında…

Kendini bulmanı diliyorum tüm varlığımla…

Yerinde sayacaktın hayat dolu olsaydı iyilik, güzellik ve hoşluklarla 

Hiçbir yere vardırmayacaktı seni, iyi temenniler

Bulacağını mı sanıyordun kendini, kendi başınalığında…

Doğacaksın kendinden tüm bu yaşadığın sancıların ardında…


Haccecan

13.07.2023

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum