Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

11 Temmuz 2023 Salı

Garip!

 


Bilmiyorum kendimi daha ne kadar daha anlatmalıyım sana?

Belki de anlatmamalıyım…

Anlatmak dediğin sözcüklerden oluşuyor,

Ağzımdan çıkanlar bir türlü kalbine inmiyor…

Hiçbir kelime anlatmaya yetmiyor bende ki beni…

 

Bilmiyorum ne kadar daha ruhumda taşımalıyım seni?

Belki de taşımamalıyım…

Taşımak dediğin hamallıkla bir…

Taşıdığımdan sürekli, kanatların güçlenemedi.

Bıraktığım boşlukta bulacaksın sende ki seni…

Ruhumda değil almalısın yanımda ki yerini...

 

Sözcükler ağzımdan değil ellerimden yazarak çıkmalı

Sözcükleri duyman değil okuman gerekli

Kulağından değil gözlerinden girmeli

Düşünmenin ardından vakti gelince kalbine inmeli…

 

Bunca olan her şey ….

Ne kadar garip değil mi?


Haccecan
10-11.07.2023

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum