Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

9 Ekim 2023 Pazartesi

Sen, Ben, O...

 

Tanrım, izin ver ellerin olayım,

Ellerim ile hisset her şeyi

İzin ver gözlerin olayım…

Gözüm ile gör dünyayı,

Benim ol'mam için mi yarattın bunca şeyi?

Görmeye de, hissetmeye de ihtiyacın yok biliyorum ama

Çok eksiğim var, bildiğimi anlamak konusunda

Seni anlamak için yarat bir duyu organı daha

Bazen çok zorlanıyorum yol almakta

Yollar tıkandığında aç bir yol daha 

Bir tek istemeyi biliyorum

Bir de bildiğimi sanmayı

Ve bir de hep almayı…

Sen yarattın her mahlukatı

Benden ne istetiyorsan onu isterim almayı….

Bir tek sen biliyorsun

O'nun bende ki yerini

Yavaş yavaş anlıyorum...

Sen, ben, o …aslında hep birdi.

Beni, sana o getirdi…


Haccecan

06-09 Ekim 2023

Mabel Matiz-Karakol

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum