Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

19 Şubat 2024 Pazartesi

Olmasa


 

Deniz, gözler ve aşk olmasa

Nasıl yol alırdık şiir yollarında

Olmasaydı duygular, kötü sandıkların ve akıl

Neyi çekiştirdik gün boyu akan zamanda

Olmasaydı okyanus, sular nerede buluşur...

Eller olmasa sevgililer nasıl kavuşur..

Olmaz diye ne dedilerse...

Oldurdum her şeyi kendi içimde

Olur diye ne dedilerse

Olamaz diye kural koydum önlerine

Şiiştt ses etmeyesin sakın

Duyarlarsa alırlar benden ilhamımı..

İlham olmasa, sezdirmese varlığını

Neyi karalardım bu satırlara

Kızılderili benliğim soykırıma uğradıysa da

Var olmaya devam ediyor ruhum berzahta 

Yepyeni bir soy geliyor, soy aramayanların arasında 

Bazen bir sen gelir aklıma, bazen bir nağme gramofonda, 

Titreşirken buluyorum kendimi sonsuzluğun diyarında...

Deniz, gözler ve aşk olmasa...

Nasıl kavuşur deniz okyanusa, gözler aşk'a, ben sana....

Anlatılamayan her şeyi, sığdırmaya çalışıyorum satırlara..

Ben artık ben olmayacağım ki her şey anlaşıldığında... 

Haccecan

19.02.2024

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum