Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

28 Şubat 2024 Çarşamba

Sevgi'ye Dair

 

Kendim ile bem🌞 arasında bir yerlerde

Kendimi arıyorum, bilmeden ne zaman kaybettiğimi…

Kaybetmek sanki bir meziyetmiş gibi…

Bir sürü mana buldum, aramaya kendimden başladığım yerde

Sonra her şey manasız geldi bem’e kavuştuğum yerde

Ne çok anlam yüklemişim “aramak” fiilinin üzerine

Kaybetmek, ne büyük bir meziyet imiş…

Buldurduğunda sevmek eylemini

 

Sevmek adında bir eylemi

Öğrenmek için gönderilmişiz yeryüzüne

Sevgi, bir eylem mi yoksa bir duygu mu?

Belki de bunu öğrenmek için yaşıyoruz bunca durumu…

Yaşama daha iyi, eyleme dökmediysen sevgi gibi bir duyguyu…

Eyleme dökülmediği için sevgi yerine hissediyorsun bunca acuyu

Acı olan şeylerin bile, bir gün sevgi ile anılacağını

Acı olayı yaşarken hiç kimseler anlayamadılar..

Daha çok anlam yüklenilmeli “anlamak” fiili üzerine…

Haccecan

21.02.2024

🌞buRAK özDEMİR -Güne-eş Dil Kitabından alıntı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum