Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

22 Ağustos 2022 Pazartesi

Birmişiz Aslında

 

Sevsen ya beni, şöyle doya doya, koklaya koklaya…

Doymaya çalış ama asla hiç doyama bana…

Sevgin biter diye hiç korkum yok asla

Herkes gibi sende de ∞ sevgi var çıkarmayı bilirsen

Nasıl bitebilir ki ∞ sevgi ∞ ruhtan koşulsuzca gelen

Karışsa her şey birbirine, aşk, nefret, hüzün ve özlem

Karışsalar sarmaş dolaş ama asla bir olamasalar

Arada fark olmalı ki mozaiği tamamlasınlar

 

Sevdim seni, çok sevdim, tahmininden de çok

Ben bile hiç bilmiyordum sevdiğimi bu kadar

Ta ki bende ki sen ortaya çıkana kadar…

Senler, benler inan her şey karıştı birbirine

Tıpkı aşk, nefret, hüzün ve özlem…

Çok karıştılar ancak asla bir olamadılar…

Belki böyle tamamlarız mozaiği sen ile ben…

 

Bir olmalı mıyız diye çok düşünüyorum bu aralar

İçimden koca bir ırmak akıyor, azmış ve de kudurmuş

Benden çıkıp sana doğru delirmiş gibi akıp gelen

Sen olmasaydın bu ırmağın varlığını hiç bilmeyecektim

Her şey bende başladı ve sen ile devam eden

Çok sonra fark ettim ki aslında sen hiç yokmuşsun  

Benden çıkıp yine bana doğru coşup gelen

Hep benmişim, hep bendenmiş her şey sahiden

Artık kontrol ediyorum suyu, ne boğuluyorum ne de ölüyorum

Çoşkun ırmak varması gereken yere varıyor, sakin ve uslu…

Hep bizmişiz, birmişiz aslında; ben hep benden sanırken.


Haccecan

22.08.2022

Dinlenildi. İlham için minnettarım

Evgeny Grinko- It's Foggy Today


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum