Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

26 Ağustos 2022 Cuma

Saçmalık

 

Sanat ile an beni, sanat ile bul beni

Sana-t kelimesinin içinde bile sana var

Şiirlerim hep sana varmak için varlar

Yazdırmadığın, söyletmediğin her şey

Dökülüyor şu an parmaklarımdan, memnun musun!

Sitem mi ettim yine, yoksa her zaman ki gibi boş lakırdı mı!

Aman işte beni biliyorsun ya! ağzından çıkan bir lafını belledim mi

Üstüne katar katar da katma değerini almadan

Başından aşağı boca eder, bırakırım…

Ne diyordum ben  sahi!!!

Ha!! sanatta kalmıştık…

Sanat ile yıka beni, müzik ile köpükle, şiir ile durula

Ama hiç kurulama!!! öyle ıslak ıslak kalayım

Aman sakın  çıplak bırakma beni 

Öyle aciz, öyle ulu orta, öyle savunmasız…

Gelen giden mandik atar kayıp olur mahremim

2 çocuk doğururken gören gördü ama

Atamadım şu utangaçlığı

Çıplak görüleceğime ölsem daha iyi…

Sevginle sarsan ya beni, aşkınla ısıtıp, gölgende serinletsen ya!!!

Olmaz mı ya… Olamaz mı, Olmamalı mı

Edepsiz ben değilim sensin sen…!

Edepsiz diyen yanımdı o, bakma  ona sen

O ne anlar ki, her şeye kulp bulup hayatımı zindan etmek için var

Her şeyi etiketlesin, her yaptığıma koca karı gibi laf soksun…

Kim beni böyle sarhoş ediyor ki, hem de içmeden…

Aşk bu mu? Hep sarhoşluk mu? Hep mi saçmalık olur yahu!!!

Saçmalıyorsun, saçmalıyorsun ve de saçmalıyorsun

Ancak hiçbir sona varamıyorsun…

Sonra mantık diyorsun, sonra saçmalama ve sonra aşk

Sonra yeter bu kadar diye aşka devam ediyorsun

Sıra hiç şaşmıyor oysa… Tıpkı edepsiz gibi…

40 yaş saçmalığı diyorum ben buna

39,5 ‘um şu an 40’ a ramak var

40 vardığımda daha neler olacak neler

Sıraya koyacağım daha o kadar ki çok şey var

Her olayı yorumlayabilen olgun bir zeka ile

Herkesi koşulsuzca sevebilen, hoşgören koca bir kalp ve 

Yaş olgunluğu ile saçmalamaktan korkmamak ta var

Bekle beni 40 yaşlar bende daha ne benler var 

Aşkın şiir ile yansıması hep bu olanlar….

Sıradakiler artarak devam edecek…

Aşkın kendisi olana kadar

 

Haccecan

26.08.2022

Dinlenildi

Eleni Karaindrou- To xasapiko toy 10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum