Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

31 Ağustos 2022 Çarşamba

Sevmenin ve düşünmenin sonu...

 

Kendimi en çok ne zaman seviyorum biliyor musun?

Seni severken…

En çok ne zaman takdir ediyorum beni peki?

Seni düşünürken…

Takdir etmeyi de kendimden öğrendim ben…

Baktım kimse beni övmüyor, övse bile yakıştıramıyorum kendime…

Yanıma çıkarı varsa geliyordur, niye gelsin ki birisi, benim gibi birisine

Aşağılık duygusu az gelir, aşağıda kalmak yeterli değil…

Düştüğüm o çukur daha önce hiç var olmamış olmalıydı

Onu ben var etmeli, kimse daha önce bu kadar düşmemeliydi…

Kendi var ettiğim o karadeliğin ne dibi vardı, ne bir ışığı…

Böyle rezil, böyle yerin dibinde, öyle aşağılık bir haldeydim işte

Yeri yurdu olmayan aşağılık birisi kendisine yurt kurarsa

İşte böyle aşağıların da aşağılarında olmalıydı…

 

Seni düşünmeye başladıktan sonra ne oldu biliyor musun?

Düşüncelerim kendi dipsizliğimden, aşağılık benden sana doğru aktı…

Öyle mükemmel ve eşin benzerin yoktu ki…

Ben senden öğrendim dik durmayı, nasıl gökyüzünde uçulacağını

Kendimi düşünmektense seni düşünmek bir kaçıştı kendimden

Asla ama asla kaçılamayacağını bilmezkendi o kendimden

Kaçta dur kendinden, dönüşüm hep kendimeydi sende ki düşüncelerimden

Düşüncelerim hep bendenmiş, hep benim yüreğimdenmiş ve de aklımdan…

Seni böyle mükemmel ve eşsiz görebilen ve de anlayabilen…

Başka bir göz yok işte, başka bir zeka da …

Mükemmelliği ve zekayı herkes anlayabilir mi?

O da kendi eşsizliğimden ve mükemmelliğimden

Seni severken ben aslında staj yapıyormuşum... 

Bir insan kendini nasıl sever seni severken anladım..

Dipsiz karadelik hala yerinde duruyor, bende ki anlamı çok da değişti

Kazdıkça kazdım, indikçe indim, düşündükçe düşündüm…

Pek benim gibisine rastlayamadım böyle derinlere inebilen

Karadelik sayesinde ulaştım başka evrenlere…

Benim bu yaşadığımı er ya da geç yaşayacak herkesler…

Ya işte böyle…

Benler, senler artık bizler…

Başka bir şiire kalsın ulaştığım evrenler…


Haccecan

31.08.2022

Tutamıyorum Zamanı Rikodisco (Boral Kibil Remix Ft. Sevda Şengüler)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum