Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

20 Ocak 2023 Cuma

Ahir şiiri...

 

İlerde keşfedilecek buluşlar çözecektir ruhu…

Nereden gelir bu kadar giz ve bilgi?

Göze görünmeyenler bu kadar nasıl etkiler bedeni?

Beyinlerde oluşacak yeni nöronlar kavuşturacak bizi..

9 hızında dönebilenlerin kalpleri, hissedecek yüreğimde ki sevgiyi  

Güneşin üzerinde patlayan alevler, simgeleyebilir belki öfkemi

Anlatamadıklarımı belki izah eder şu gözlerim

Ki aslında hiç susmazlar, çığlık çığlık bakarlar her bir yöne

Gözlerimden çıkan çığlıklar hep mi bulur seni?

Anlaşılmak gibi  gayen hiç olmadı biliyorum…

Hep keşfedilmek istedin sen, susardın ama sessizlik için değil…

Suskunlukların bile kendi lisanı varmış, sustuğumda bende öğrendim bu lisanı 

Kim kimi anlamış ki, insan kendini bile anlamakta acizken 

Seni değil ama kendimi keşif yolunda epeyce yol aldım

Keşif etmenin sonu olmadığını gördüm, sonsuzluğun kapısına dayandığımda

Bir köprüyüm ben doğu ile batı, batıl ile hakikat arasında…

Batının ele gelinir yanı ile doğunun derinlere inen yönü…

Batılın öfkeli laf anlamaz hali ile hakikatin beyni darmaduman edişi

Yönler, kişiler, fikirler, devletler, uzay, ruhlar ve bedenler bir de melekler..

Bu kadar farklılığı çatıştırmaktan keyif alanlar

Işıkların değil hep karartıların peşinden iz sürmüş de yol almışlar

Ne anlayabildiler ne de keşfedebildiler gerçeği..

Aslında hakikat, çatıştırmanın değil uzlaşmanın ardında

Beyinlerinde düşünerek nörondan yol oluşturanlar

…. gördü çatışmaların ardında ki gerçeği…

Senden sonra ben de anlaşılmak için uğraşmayı bıraktım…

Anlayabilenler zaten gelip keşfediyor hakikati…


Haccecan

19-20 Ocak 2023

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum