Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

9 Ocak 2023 Pazartesi

Çorak Toprak

 

20 yıl sonra kendimi nerede mi görüyorum?

Sende!!!

Aklını benle bozmuş deme ama valla öyle..

Yüzüm çorak topraklaşmış, ellerim çatallaşmış,

Memelerim sönmüş, belim eğrilmiş…

Topuklarım şu anda da yarık,  olmuşum dikenli topuk

 dilim ise bir bıçak, hep keskindi , artık kep keskin

Seni dillemeye devam ediyor olacağım muhtemelen

Kaçısın yok bundan!!..

Bırakıp gidemiyorsun ya benden

Bende senden!!!

Ölmemişsen eğer ve ölmemişsem ben

Yerim yurdum belli benim

Hep sen!!!!

 

Çorak topraklarda var olmak nasıl mı?

Telaş hiç bitmiyor, gayret ve çaba…

Çapalarken çabalayıp duruyorum boşuna...

Tırnaklarım yok artık iyice aşındılar, sıra parmaklarımda..

Her gün bir önceki günü, daha arar oluyorum

Salıyorum öfkeyi toprağa, kazsın dursun boşuna…!

Tembellik yakışmaz ona, ölmüş demektir durursa!

Susuz olmayacağını bile bile yine de tepine tepine

Kaşlarını çatıp homurta homurta

Asıyor suratını somurta somurta..

Söyleniyor, susmak bilmiyor…

Kimse yaklaşamıyor yanına, etrafı çevrili korku duvarıyla

İhtiyacı olanı  biliyor o da aslında,

İstemek dilenciliğe eş değer anlasana...

Ufuk çizgisini görürdüm arada başımı kaldırdığımda

Hep bir merak vardı, çorak toprakların ardında ne var acaba?!

 Çocukluktan bir tek bu merak kaldı

Diğerleri çorak toprağı eşelerken kayboldu

Merak ardından hayalle donandı

Hayallerim de hep imkansız ve olmayacak sanılanlar vardı

Bir tek merak varsa gerisi işte o kadar kolay dı... 

İlerde çok ilerde yaşanmamış zamanlarda

Bir ben ve bir sen vardı…

Tek başına olmaz o diyarlar, muhakkak birisi olmalıydı

Neden “o”, “sen” olmayacakmışsın…?

“Sen” böylece "ben"de ki yerini aldı..

Sen olmayacaksan "ben"im ne önemim vardı…?  

Çorak toprakta bulduğum “sen” artık hayallerimde ki “sen”

Hayallerimde ki “sen” elbet bir gün olacak, gerçeğimde ki “sen”

Bu arada geçecek sürede  şimdilik sadece "ben" var…

İşte bu yüzden bende ki önemi çok büyük 

“O çorak toprak”


Haccecan

08 Aralık 2022-09 Ocak 2023

Ceren Gündoğdu-Özgür Çevik Tutsak Yazarken dinlenildi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum