Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

10 Nisan 2023 Pazartesi

Yarımlık Üstüne

 

Sonu gelmeyen bir yol hikâyesiydi bizimkisi…

Bir tanışmışlık hakimdi, “merhaba!” ile başlamadı…

Başladığı belli olmayan bir seyahatin

Bitişi de başladığı gibi vedasızdı…

Suskunluklarımda neler söylediğimi bir duysan…

Yeniden, yeniden ve yeniden... sessiz çığlıklar ataraktan

Ve ardından doğuyordum, ezilerek düştüğüm bataklıktan

Anlaşılmadığını sanıyordun ya…

Aslında, sendin anlayamayan …

Seni kör eden bir gözbağıydı sadece…

Körü körüne savunduğun her bir öğreti.

Aklına tapanların sonu hep ağır yargıdaydı..

Akıl, tıkalı bir boru gibi, onu açabilir ancak masum bir kalbin ayak sesleri…

Her ağır yargıda ki mahkumiyet gibi, o da bir gün azat olmaya istekli


Gözümü açtığım yer, kibir dağının zirvesiydi…

O zirvelerin ayazlarında ki soğuk ise tek hakikatim

Sahibi olduğunu sandığım tüm bildiklerim hep başkalarınınkiydi..

Kimse özgün düşünmüyor, herkes gebe kendinden önceki düşünceye…

Arınıyorsun zamanla gerçek olarak algıladıklarından ve tüm hatalı öğretilerden 

Gözümü açtım sonunda, uyandım çırılçıplak bir gerçeğe

Sessiz çığlıkların ardından konuşabildim ama sadece hakikati..


Tanrı’m benim aklım ve fikrim hep şiirlerde…

Bir satır olarak yarat beni, istersen de bir dize…

Değil sonu gelmeyen bir yol hikayesinde 

Var olmak istiyorum dilden dile dolaşan bir şiirde…

Var olmak da pek umurumda değil …

Neden umurum da olsun ki hiç yok edilemezken

Bu dünyada hiçbir şey var olamaz ki, her şey zaten bir hayalden ibaretken

Yarımlıktan haz alıyor nefis denilen şey….

İki yarım bir araya getirilerek tamamlanıyor biz denilen…

Senin olman için ben, benim olman için sen gerekli..

Ben hep buradayım... ister ekranın karşısında de, ister bu dizede

Bu şiirde bir şey eksikti oda olsun bu son kelimede..

Sen...


Haccecan

10.04.2023

Dinlenildi... Nicolas de Angelis- Concerto DAranjuez

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum