Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

27 Temmuz 2009 Pazartesi

Geriye kalan...

Yağlıboya Kadın Tablosu


Sen beni mi sevdin...?
Sende ki beni mi sevdin...?
Sevdin mi ki sahiden beni...?

Bitti bak bir gün daha...
Yaslandı güneş dağın omzuna...
Girdi bir aşık daha
Sevdiğinin koynuna...

Çetelemeyi bıraktım...
Geçen günlerin ardından...
Ardında bensem bana kalan...
Boşa geçip gitmiştir zaman...

Bak bir gün daha başladı...
Güneş dağın omzundan
Kaldırdı başını...
Aşık sevdiğinin koynundan
İstemeyerek de olsa kalktı..

Geçti zaman, yitti mekan..
Ömürden bir gün daha
Yıldız gibi kaydı....
Bu şiir oldu geride kalan..

Haccecan
27.07.2009

1 yorum:

  1. Şiirin başındaki sorular var ya. Bazen uğraşmamak lazım bu sorularla, yaşamak lazım sadece sevmeyi, sevilmeyi. Sorular her iki kişiyi de yoğuruyor. Cevaplar ise sır.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum