Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

14 Ocak 2022 Cuma

Tamamlana Kadar...

 

Bir özgürlüğün tadına doyamadım bir öfkenin…

Bir senin, bir de henüz yaşanmamış olanların…

Beklemeye doyamıyorum, hissetmeye,

Anlamaya çalışmaya, anlamlandıramamaya...

Şaşırıyorum bazen..

Sorduğumda cevapların karşıma çıkmasına

Ortaya çıkmak için sormamı bekliyormuş gibi

Pusuya yatmış bekliyor tüm sorgulamadıklarım

 

Bir yanmanın tadına doyamadım bir de soğumanın

Yanıp yanıp sönmenin, sönüp tekrar tutuşmanın

Yakmayı istediğim çok zamanlarım olmuştu herkesi

Bana ait ne varsa yığıyorum orta yere

Kendimi yakıyorum kendimi pişiriyorum hep.

 

Bir kahkahamın tadına doyamadım birde ağlamamın

Duygu okyanusunda yüzen zerre gibi

Oradan oraya sürükleniyorum, yontuluyorum

Kopan parçalarımın yerine yenisini çıkartıyorum

Kopmasını istemediklerim olsa da

Her gün farklı bir şekle şemale bürünüyorum

 

Tadına doyamadıklarım doyurmaya başladığında

Sorular soramayıp cevaplar karşıma çıkmadığında

Kendim sönüp artık kendimi yakamadığımda

Son şeklime vardığımda, artık şekil alamadığımda

Okyanustan ayrı değil onunla bir olduğumda

Tamamım ben deyip yuvaya dönme vakti gelmiştir artık…

Haccecan

14.01.2022

Yazarken Dinlenildi


1 yorum:

Yorumlarınızı Bekliyorum