Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

31 Ocak 2022 Pazartesi

Acı Lisanı

 

Acının kaynağına indim bugün

Acı veren duygularımın peşinden

Avcı köpeği gibi iz sürdüm…

Neden dedim, neden sızlıyorsun içimde?

Sızlamamı sen istiyorsun dedi

Ben mi istiyorum? dedim anlamazlığa vurarak

Beni sen çağırdın, çekmeye razı olarak üstelik

Razı geldiklerim, çekmeyi kabullendiklerim

Her ne varsa ikamet ediyormuş içimde.

 

Acı denen şey benim eksikliğimmiş

Eksik olan ne varsa tamamlansın diye

Sızlanıp duruyor derinlerde bir yerde

Anlayamadığım sızılarımın kendi lisanı varmış

Anadilinden başka dil bilmezken

Bebek dili, eş dili, çocuk dilinden sonra

Acı diline de merak saldım bu aralar…

 

Acı dilinin ilk kelimesi “Kabul”müş

Tamam dedim sen varsın, “kabul ediyorum”,

Hissediyorum, önemsiyorum ve farkındayım.

Red etmediğimde artık farklı sızlar oldu

Anlaşılmak acıyı söndürmese de

Dindirir gibi oldu.

 

Acı dilinin ikinci kelimesi “ serbest bırak” mış…

Bir yanım bırak derken öteki bırakma diyor..

Yok henüz bırakmak istemiyorum…

Acılarımı serbest bırakıp boşluğa göndermeye

Özgürlüğe adım atmaya hazır değilim.

 

Acı dilinin üçüncü kelimesi “karşılıklı” imiş.

Hissettiğim acılardan özgürleşmek için

Acıya sebep olanların da özgürleşmesi gerekiyormuş.

Sebep olduklarımızdan bağımsız olana

Acıdan öğrenene, karşılıklı affedene kadar

Sızlamaya ve varlığını hissettirmeye devam edecekmiş.

Derin bir nefes alıyor ve rahatlıyorum,

Sızlamaya ve sızlatmaya devam edecek diye seviniyorum

Acısız yapamam Onsuz var olamam ben…

 

Acı dilinin dördüncü kelimesi “hiç”miş

Hiç olanın var olması için oluyor bütün olanlar

Acı sızlatıyor, pişiriyor, olgunlaştırıyor,

Olmayanı var ediyor, Ben var olanı anlamlandırana

Kabul edip, acıya sebep olanla affedene kadar

Sızlatmaya, sızlamaya devam ediyor

“Ol”maktan gelen her şey  ’luğa akıp gidiyor

 

 

Haccecan 

31.01.2022

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum