Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

21 Haziran 2022 Salı

Sal

 


Zamansızlığın ortasında süzülüyorum

Ne akıyorum, ne gidiyorum, ne geliyorum

Duruyorum öylece, seyrediyorum…

Zamanın içinde akıp gidenleri

Takılmış bir tanesi zaman gölünün kenarına

Akmak istemiyor, anlamak istemiyor

Gitmek istemiyorum, banane diyor

Tutmuş sımsıkı, elleri kan revan!!

Durma burada, değil yerin bura …

Ak sende, teslim et kendini sulara 

Su buluşturacak seni okyanusla 

Bırak da yıka dere de o kanlı elleri

Baktı ellerine, kandı gördüğü… ne aldandı

Bırakmasıyla azgın sularda bir süre boğuştu 

Ne kadar boğuşsa nafile, güç su idi

Bıraktı artık, saldı… teslim etti kendini

Giderken doyamadı sürdü manzaraların keyfini

Buz olarak çıktığı yere buhar olarak geri döndü…

Haccecan

17.05.2022

İlham müziği hatırlanmıyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum