Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

3 Haziran 2022 Cuma

Anlamsızlık

 



En çok dinlediğin  şarkının notasıyım ben

Kulağınla duyup yüreğinde hissettiğin

İçini sızım sızlatan ama neden dinlediğini anlamadığın

O şarkının o notasıyım ben... ben o notayım…

Tekrar tekrar dinlediğin ama neden dinlediğini anlamadığın

İçindeyim o şarkının ruhunla dinliyorsun beni

İçin sızlasın diye dinliyorsun, duymak için

Anlamak değil hissetmek için,

Anlayabilsen dinlemezsin o şarkıyı…

 

En çok sevdiğin şiirin en can alıcı mısrasıyım ben

Gözlerinle okuyup yüreğinle hissettiğin

Ruhunu çoşturan ama neden dalgalandığını anlamadığın

O şiirin mısrasıyım ben… ben o mısrayım..

Tekrar tekrar okuduğun ama neden sevdiğini anlamadığın

Satır aralarındayım ben, ruhunla okuyorsun beni

Hüzünle karışık çoşmak için okuyorsun, görmek için

Anlamak için değil hissetmek için…

Anlayabilsen okumazsın o şiiri…

 

Ah sevgilim, bir tanem, bir can…

Varlığıma bile ihtiyacın yok artık

Ben her yerdeyim, soluduğun havada,

Yediğin yemekte, okuduğun kitapta, dinlediğin müzikte

Baktığın manzaradayım…

Anlamaya çalışıpta bir türlü anlayamadığın

Şu keşmekeş hayatın kendisiyim artık ben…

Kaçmaya çalıştığın her ne varsa bulsun seni…

Kaçmaya değer hiçbir şey yok inan bana..

Hepsi sevgi, hepsi aşk, hepsi ben ve hepsi yaşam…

Varlıklarımız kalsın geride artık, çok ağır yüktü o

Taşıyıp durduk, taşırken öğrendik bir çok şeyi

Yokluğa, sonsuzluğa zerre olup çıkalım

Anlamsızlığın notası, mısrası birlikte olalım…


Haccecan

03.06.2022

Yazarken Dinlenildi İlham İçin Teşekkürler

Paloma San Basılıo - Concıerto de Aranjuez

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum