Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

2 Eylül 2022 Cuma

Utandım

Çok utandım ben 

Aşktan, sevgiden, bakmaktan  ve kaçamamaktan

Aşkı utangaçlığımdan yaşayamadım... 

Ben kimim ki gelsin bana sevgi

Sevgi çok değerliydi onu yaşamaktan da utandım

Değersiz ben, değerli sevgiyi hak etmemeliydi

Senden çekinirdim sana bakmaktan da utandım... 

Hiç bir şeyi beceremedim ben, en çok senden kaçamadığımda utandım

Kaçmayı, yok olmayı başardım derken 

Bak yine karşında buradayım 

Öyle bakma bana, beni bilirsin bakışından da utanırım

Sen benden utandın ya o zaman daha da çok utandım... 

Utanmak, unutmak olsa keşke... 

Utandığım kadar unutsam

Utandığım her şeyi unutsam

Mazide ne sen kalsan, ne de kalbimde ki yerin

Sen hep işte böyle ben yokmuşsun gibi yaptın 

Yok sayıldığımda daha çok utandım

O yüzden dedim silip, kesip atmalı ve kaçmalıyım 

Yok sayan seni, sevmeye devam etmekten de utandım

Utangaçlığı bana sorsalar hayatın kendisi derdim 

Sonu hep acı, ızdırap ve keder

Dünya bu haldeyse utananlar yüzünden

Cesaretten, azimden, orta da görülmekten, başarıdan utandılar...

Dünyanın bu halde olmasından da utandım. 

Haccecan

01.09.2022 Saat 00:00 Civarı

Eylül'ün İlk Şiiri

Evgeny Grinko - It's Foggy Today

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum