Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

11 Şubat 2011 Cuma

Milad



Haccecan: Selam Karadeniz...
Karadeniz: Slm Haccecan dalacak adam arıyorsan, bugün müsait değilim bilesin.
Haccecan: Estafurullah. Nerden çıkardın onu, ben sana ne zaman daldım?
Karadeniz: Dalmadığın gün mü var ki? Artık selam vermeye korkar olduk neredeyse...((
Haccecan: Ciddi mi diyorsun?
Karadeniz: Ben ciddiyim. Ama senin istemeden yaptığın gibi bir his var.. Acaba diyorum Haccecan'a benden mi görünüyorlar?
Haccecan: Benden mi görünüyorlar derken?
Karadeniz: Bizde öyle derler...
Haccecan: Ne anlamında derler?
Karadeniz: Birine birinden görünmek demek. Onu görünce heyheylerinin gelmesi demek. Yani kötü ruhlar gibi...
Haccecan: Cuma gününkü konuştuklarımız üstüne böyle söylüyorsun sanırım...
Karadeniz: Sadece cuma değil ama siz bayanların böyle de bir huyu var yaptıklarınız değil size karşı yapılan yada yapılmayanların hesabını tutuyorsunuz. Tek taraflı muhasebe bakiye hep artı veriyor böylece...
Haccecan: Keşke siz erkeklerle biz kadınların iletişim dili aynı olsaydı. Cuma günü azarlandığını düşünmezdin aksine benim düştüğüm duruma ağlardın
Karadeniz: İletişim mi yoksa itişim dili mi )) Offf.. Hangi durum bu Haccecan. Kendin çaldın kendin söyledin. Bir de durum mu var?
Haccecan: Boşver Karadeniz. Vur saza bas gaza...
Karadeniz: Bak yaaa işte böyle. Ben ne diyeyim şimdi. Argo falan da konuşuyoruz artık. Hangi ara kimden öğrendin?
Haccecan: Ya ciddi olamazsın! Cuma günü sana göre abest olan davranışımı söyleyebilr misin? Sence neden öyle davrandım?
Karadeniz: Bilmiyorum Haccecan. Yine birşeylere kızdın gelip hıncını benden çıkarttın. Ben de unuttum gitti.
Haccecan: Unuttuysan ben selam yazdıktan sonra niye "slm Haccecan dalacak adam arıyorsan bugün müsait değilim bilesin" diyosun?
Karadeniz: Tedbir alıyordum ama anlaşılan tedbir kar etmedi.
Haccecan: Cuma günü beni anlamadığını şimdi anladım. Hem böyle zeki ve cin fikirli olup cuma günü hiç birşey nasıl anlamıyorsun anlamıyorum? Bir yanım dalgacı Karadeniz dalga geçiyor dalga olma diyor
Karadeniz: Yine dalgacı olduk! Neyse Haccecan ne diyecektin? Haa senin ağaçları toprağa verdik nihayet. Mezarlığa diktim onları.
Haccecan: Söylüyorum, söyleyeceğin herşey çok önemli.
Karadeniz: Yatanların selamı var.
Haccecan: Aleyküm selam. Babandan parçalarla büyüyecek ağaçlar.
Karadeniz: Babama dikmedim. Dedem ebem ve babaannem. Baba ya mavi ladin alacağım. Severdi rahmetli. Bir de altın mazı.
Haccecan: Altın mazıyı duymadım.
Karadeniz: Mazının uçları sarıya çalanı altın mazı diyorlar. Güzel bir ağaç
Haccecan: Ağacın kötüsü yok ki!! Hepsi güzel.
Karadeniz: He vallaaa
Haccecan: Ben cuma günkü şiiri sana hitaben yazmıştım. Bundan önce ki şiirleri de. Sana hitaben yazdığım şiirleri koca adayına oku deyince bozuldum ve öyle tepki verdim.
Karadeniz: Sen bana şiir mi yazdın? Niye bana söyle miyorsun?
Haccecan: Seven insan anlar diye düşündüm, anlamıyorsa sevmiyordur. Zorlamak istemedim
Karadeniz: O kısmı ben halledeyim benim adıma karar vermek gibi bir aceleciliğe niye giriyorsun? Öncelikle çok teşekkür ederim. Çok onur duydum.
Haccecan: Ben rahat bir insan değilim. İçimde yaşarım her şeyi..
Karadeniz: Ama ben senin beni yeterince tanımadığın kanaatindeyim nedense. Ben kendini beğenmiş ukala, alaycı, dalgacı, herşeyi ben yarattım diyen Tanrı tanımaz, gerekirse babasını bile tanımaz biriyim. Bunlar sana ters gelen şeyler değil mi?
Haccecan: Abovvv ne dedimse kafama taş gibi geliyor. Sen kendi dediklerine bak!
Karadeniz: Bunları sen dedin bana. Her seferinde babamı andırıyorsun diyerek!
Haccecan: Biliyorum...
Karadeniz: Ayrıca yaptığın sert eleştiriyi de hatırlıyorum. Ama ben birşey demedim.
Haccecan: Niye sende içinde ki sert Karadeniz'le konuşturdun beni. Sert seninle öteki Haccecan başedebilirdi.
Karadeniz: Benim bir damarım öyle olmasa nasıl öyle davranayım?
Haccecan: Yani...
Karadeniz: Yani bir yönüm tam senin anlattığın gibidir. Sertimdir. Ukalayımdır. Falan filan...
Haccecan: El bebek gül bebek büyümedim. Bir damarım öyle olmasaydı şu an böyle olmazdım sende öyle. Seni tanıyorum. Şiire bak!!
Karadeniz: Bakayım. Bakacağım bir daha. Farklı bir gözle.
Haccecan: Yaptığım sert eleştiri ne ki?
Karadeniz: Hangi birisini anlatayım ki?
Haccecan: Yok habire laf sokup taş atıyon, söylenenlere de alınıyorsun.
Karadeniz: Kötü şeyleri rüzgara yazıyorum uzun zamandır. Ben alınmam.
Haccecan: Sen bir şey demişsindir ben altta kalmamak için demişimdir.
Karadeniz: Sadece senin hakkımdaki kanaatlerini dillendiriyorum.
Haccecan: Ben alınırım.
Karadeniz: Ben alınmam. Ben de olanı dile getiriyorsan gerçeği söylersin insan gerçeği söyleyene niye kızsın?
Yok ben olmayanı söylüyorsan o zaman yanlış değerlendiriyorsun der güler geçerim. Yok ısrar edersen sen bilirsin derim.
Haccecan: Seni tanıyorum bu satırları yazmak için zahmete girme.
Karadeniz: Hem bir insanın bir diğeri hakkında birşeyler söylemesi o insanın o na dikkat ettiğine işarettir ki bu da güzel birşey. Kim kime dikkat ediyor ki bu çağda herkes ayna da gördüğüne hayran. Şiir haaa vayy beee. Çok sevindimm.
Haccecan: Sen birde bana sor.
Karadeniz: Keşke hepsini biriktirseydim. :(
Haccecan: Ben yazdığın her satırı biriktiyorum. Hafızam kötü ama mesleğimi iyi icra ediyorum, arşivim dolu.
Karadeniz: Amanınnn çok tehlikeli. Gereksiz şeyleri niye tutuyorsun? Hergün yeni bir gün.
Haccecan: O senin doğrun benim değil. Gelecek sağlam tarih üstüne kurulur.
Karadeniz: Gelecek tarih bilinci üzerine kurulur. Tarihin sağlamı ne olaki?
Haccecan: Yeni bir gün diye yaşanmışlıkları inkar edemem ben. Dün söylediğimin hesabını yarın verebilmeliyim.
Karadeniz: Esas olan şey karakterdir...
Haccecan: Bunca zaman şiirlerin sana yazıldığını anlamaman mümkün değil!...
Karadeniz: Neyse konuyu fazla sulandırmayayım. Ben kendi adıma biraz zaman istesem ayıp etmiş olmam değil mi? Özür dileyerekbu şiir meselesine sonra cevap vermek istiyorum. Sakın bunu duygularını ve seni küçümsediğim yada alay ettiğim gibi bir anlama çekme.
Haccecan: Olumlu bir cevap ver diye üstünde baskı hissetme...
Karadeniz: Ben baskı ile birşey yapacak birisi değilim.
Haccecan: Kırarım vs gibi demek istedim. Dile getirmeseydim bu yıllarca devam edecekti. Buhrana bile girebilirdim. Yıllarca devam etseydi gocunmazdım.
Karadeniz: Keşke en baştan söyleseydin..:8
Haccecan: İki şiirlik duygular kadar basit değil ki...
Karadeniz: Biliyorum canım biliyorum. Sorun sen de değil sorun bende.
Haccecan: Bugün benim için milad....
Karadeniz: Bunu da iyi biliyorum.
Haccecan: Açıklama yapma sen her zaman gerektiği gibi davrandın.
Karadeniz: Benim biraz düşünmem lazım. Müsadenle ayrılıyorum. Kendine iyi bak..hoşçakal.!!!
Haccecan: Hoşçakal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum