Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

14 Eylül 2021 Salı

10 Yıl Aradan Sonra

 



Vay be ... Bloğuma en son yazı yazmamın üzerinden tam 10 yıl 5 ay geçmiş... Çok ağır ve büyük bir aşk acısının üzerine bu defteri (bloğu) kapatmam. Ardından bir yıl sonra başka bir adamla evlenmem ve 2 çocuk.... Anlatacak o kadar çok şey var ki... Ben döndüm artık...  Buralardayım... Bu blog nasıl yazılırdı, nasıl ayarları yapılırdı onları bile unutmuşum.. Her şey ama her şey değişti.. Yazacağım konular da dahil... Kendime bir geleyim de yazmaya kaldığım yerden devam.... Dönem dönem geçmiş yazılarıma da bakacağım, beni kim bilir nerelere götürecek geçmiş.... 

İnsan olmanın çok zor olduğunu biliyorum. Bu zorluğun meyvelerinin de çok tatlı olacağına inancım sonsuz... Bu zor hayatın içinde denk geldiğim bütün canlara selamlar....

Hoşgeldin blogum... Bakalım yeni dönemde neler ortaya çıkacak....

6 yorum:

  1. Yıllar ne çabuk geçiyor. Eskiden blog yazmak ve okumak ne güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ... Bloğu herkes bırakmış sanırım... Yazmaya değer bir şeyler bulamıyor mu insanlar. Veya daha çok fotoğraf ve videoların ön plana çıkmasıyla da olmuş olabilir. Yazmak ve okumak derin mevzular. Derinlere dalmak her insanın doğasında yok.... Sanki zaman hiç geçmemiş gibi ama bakıyorkun bir sürü şey yaşamışsın. Zaman kavramı tuhaf bir algı..

      Sil
  2. Şimdiden kalemin kuvvetli dimağın açık olsun. ✋✋

    YanıtlaSil
  3. Gördüğüm gibi geldim, biz burdayız, hiç bırakmadık, mezun olup memleketlerine dönen çocuklar gibi gelmenizi bekledik.. Çok sevindim be 🥰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 🤭😇💜Onur duydum. En son tablet bilgisayarda 10 parmak yazardım. 10 yıl da şu teknolojinin geldiği hale bak. Cep telefonundan tek parmak yazıyorum.Hızımı yavaşlatıyor ama neyse 😇🙏 Artık buralardayım. Yazmaya değer konuları kelimeye dökmek... Asortik krep okul arkadaşım benim 🥺 sevgiler....

      Sil

Yorumlarınızı Bekliyorum