Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

2 Şubat 2022 Çarşamba

Kararsız Uçlar


Romantik aşıklar gibi hüzünlü ve dalgalıyım

Hangi hormonsa bana bu duyları yaşatan

Ona sesleniyorum!!!

Bir yanım sana lanetler ediyor !!

Bir yanımsa uysallaştırdığı için teşekkür…

 

Bir şarkının insanı götürebileceği uçlardayım

Dolanıyorum kıyılarda, ha düştü ha düşecek!

Bir çocuğun kahkahasındayım bazen de

Sırıtıyorum öylece, ha güldü ha gülecek!

Bırakın beni ne olur!! ya da bırakmayın…

Bilmiyorum işte ne yaparsanız yapın..

 

Kelimeler dans ediyor gözlerimin önünde

Duygular ise beni çarpıyor duvardan duvara

Ne oluyor sana? diye sormayın

Bilmiyorum diye cevap verecekken

Aslında bildiğimi ama bilmezlikten geldiğimi

Sen bilsen ne olur ya da bilmesen!!!

 

Ağzı bozuk sarhoşların ettiği küfürler var ya

Şarkıların getirdiği uçlarda

Okkalı okkalı onları savuruyorum boşluğa

Oh be! tam rahatladım derken

Bir tanesi sana denk gelecekti tam da… 

Kafan gözün yarıldı sanıyorken

Bir yanım pişman olmuştu çoktan

Bir yanım "oh olsun!" diye devam ederken


Sendeleyip düşecekken sen tuttun yine elimden

Ama sonra beni yine bıraktın

Sevsem mi, sövsem mi bilemediğim

O kararsız uçlarda...

 

Haccecan 02.02.2022 

Ne Güzel bir tarih bu. Sevdim seni, her şey gibi...

Bu müzik insanı tuhaf bir ruh haline sokuyor. Şiirden belli.. 

Yazarken dinlenildi. To Vals Tou Gamou - Eleni Karaindrou


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum