Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

14 Şubat 2009 Cumartesi

Dünyanın dönerken çıkarttığı ses

Kulaklarımız o kadar hassas bir planla yaratılmıştır ki en küçük seslerden tutunda çok gürültülü seslere kadar her şeyi netlikle duyabiliriz.. Öylemi? Tabii ki hayır. Bununda bir limiti var. Nasıl geceleri ağzımızdaki küçük bakterilerin dişlerimizde yaptıkları etkiyi yani o sesi duymamız imkansızsa, dünyanın o dönüş aşamasında çıkardığı sesi de duymamız olanaksızdır... Ama bilim işte boş durmayıp keşfediyor, buyurun açılan sayfada dünyayı seçin ve başlayın dünyanın dönerken çıkarmış olduğu sesleri dinlemeye...
TIKLAYIN DİNLEYİN BAKALIM

4 yorum:

  1. bir duyum eşiğinin altında seler vardır bir de duyum eşiğinin üstündeki sesler vardır.
    oldum olası duyum eşiğinin üstündeki sesleri neden duyamadğımızı anlamamşımdır.
    bir karıncanın çıkardığı sesi duyamıyoruz çünkü duyum eşiğimizin altında..
    bunu anlıyorum fakat neden dünyanın dönerken çıkardığı sesi duyamyrz?
    tamam duyum eşiğimizin üstünde ama neden??
    blogunuzu bugün grdüm güzel bir bloga benziyor
    başarılar..

    YanıtlaSil
  2. Sevgili defne hoşgeldin bloguma...
    Güzel dileğin için teşekkür ederim.. başarı hepimizin olsun...
    Neden sorusunu bende çok sorarım, hep neden derim ama nedenini hiç bulamam... cevapsız sorular sorup dururum...
    duyum eşiğindeki yüksek sesleri neden duyamayız bilmiyorum...
    bu ve bunun gibi kuralı insan oğlu koymadı ama neden sorusunu sorma bilinci verildi.. sanırım bu soruları cevaplamamız gerekiyor ve gerçeğe ulaşmamız isteniyor...
    sevgiler, yine gel bloğuma... olur mu?

    YanıtlaSil
  3. Haccecancım
    Muhteşem sesler dinledim sayende teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  4. heyecan verici müthiş bişey:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum