Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

17 Mayıs 2009 Pazar

Yalnızlığım


Yalnızlığımı alıp yanıma
Ne zamandır böyleyiz diye
Düşünüyoruz birlikte
Bulamıyoruz ikimizde
Sonra fark ediyoruz ki
Biz hep birlikteymişiz
Bu yolda kardeşmişiz
Ayrı düştüğümüzde de birmişiz
Kalabalıklarda da berabermişiz

Kavgamız hiç bitmedi
Yinede beni terk etmedi
Verdiği acıda dinmedi
Dinecek gibi de değil sanki

Beni en iyi o anlar
Çünkü yanımda bir tek o var
Anlatmaya uğraştığımda var
Ademoğlu beni ne anlar?

Sarıp sarmaladı yine beni
Yalnızlığın soğuk teni
İrkildim, ürperdim biraz
Bana kalan oldu yine ayaz
Haccecan
17.05.2009

2 yorum:

  1. Geçen de başka bir blogda da paylaşmıştım bu sözü. .Edip Cansever’e ait. "İnsanın insana verebileceği en değerli şey yalnızlığıdır." diye. Yalnızlık hem iyidir hem de kötüdür. Yalnız olunamayan anlarda da çok özlenir yalnızlık. Teni bazen soğuktur, bazen sımsıcak. Zamana, duruma göre değişiyor.

    YanıtlaSil
  2. Yalnızlığa sarılma Can..Üşürsün..!!

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum