Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

24 Aralık 2021 Cuma

Geçmiş... Şu an ve Gelecek...

 

Geçmiş geride kaldı… Yaşadım…

Bakıyorum arkama ve bana kattıklarına

Acı, keder, hüzün, öfke, kin ve boşluk…

Güzel günlerimde oldu ancak

Yaşadığım kederi silecek kadar çok değildi

Çoksa da anlayacağım, bileceğim kafada değildim

Acıdan beslenmeyi öğrenmiş biri

Ne kadar çekiyorsa hepsini çektim kendime

Ne gerekiyorsa hepsini yaşayıp bildim, hissettim


Kaynak
 

Şu an… Nötr… Sıfır noktasındayım hayatın

Coşkuyu, öfkeyi, duygu denizinde çırpınıp durmayı

Özlüyorum bazen…

Sonra sana rahatlık batıyor diyorum kendime

Hayatın sıfırını, hiçliği, dinginliği de deneyimle

Bak bakalım neler katacak sana

Sana neler getirecek ve neler götürecek…

Acılar silinmiyormuş, mutluluk sürekli değilmiş

Duygular, ruhun hareketlerinin adıymış

40’ıma koşuyorum çılgınca..

Geçsin bitsin her ne olacaksa…


 

Gelecek… Umut…Adalet… Düzen.. Yenilik…

Olan biten bunca saçmalığı görünce…Beklemesi zor olan…

En çok meraklandığım, gelmesini beklediğim…

Acılarımdan rehber, kederimden ışık

Öfkemden enerji, merakımdan bilgelik

Evladımdan sevgi, eşimden sıcaklık…

İçimde ki çocuktan çılgınlık ve dilbazlık..

Kattım, karıştırdım, yoğurdum…

Hazırlanıyorum geleceğe…

Tecrübelerimi anlatmaya

Bildiklerimi bildirmeye

Aslında hiç başlamadığım şeye

Yaşamaya ve yaşatmaya geliyorum

 Haccecan

24.12.2021

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum