Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

22 Aralık 2021 Çarşamba

Piştttt Pişttt

 

Hüzünden beslendiğimi mi sanıyorsun sen?… Hey sen…!!

Pişttt sana diyorum, bir bak bana… Saklandığımı sandığın yerde değilim..

Tam karşısındayım, gözünün önünde, gözlerine dik dik bakıyorum…

Bana baksana… Görüntüye aldanmayasın, hayatının hatası olur…

Durgun, sakin, hüzünlü, zavallı görüntünün altında neler sakladığımı bir bilsen…

Deli mi, veli mi olduğumu anlayamazsın, anlamlandıramaman için saklarım kendimi…

Çılgınlıkla yarışırım, durgunluğu boğar, asiliğe jet hızıyla geçerim…

 

Hey sen…!!! Kim kimi kandırıyor dersin… Kim kimi oyalıyor, kim kimi test ediyor ?

Zekayı baş tacı etmiştin, mantığı ve bilgiyi… Hepsini kullanıp yönetiyorum sanıyordun…

Zeka imparatorluğunun kralıyken, iyi niyeti, temiz kalpliliği, masumluğu ve saflığı küçümsüyordun.

Dünyayı zeka ve kibir bu hale getirdi dostum… Zeki ve cin fikirli insanların eseri bu saçma düzen…

İyi niyetliler, derinlerde yüzünler, safçalar ve ahmaklar akıllandı artık…

Bu saçma, kirli, adaletsiz düzen yıkılacak, dünyayı ele geçirmeye geliyoruz…

Kötü Zekiye derinliği, hissetmeyi, hüznü, iyi niyeti, adil olmayı öğretmeye geliyoruz….

Pis görünen yüzden pirüpak kalbi, kan görünen yerden gül çıkartacağız…

Adaleti parayla ve zamanla değil, adaletsizliğin olduğu anda mağdurun hakkıyla sağlayacağız….

Verdiklerinle yetinmeye değil, hak ettiğimizi elinden almaya geliyoruz..

İnanması zor biliyorum… Çok zor hem de… 

Zaman kötüler için tükendi, iyiler için ise yeni başlıyor...

İnanman için değil gerçekleri görmen için geliyoruz...

Haccecan

22.12.2021

2 yorum:

  1. dünya ele geçirmeye değmeyecek bir yer. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünya ele geçirmek için değil de öğrenmek için geldiğimiz bir yer...

      Sil

Yorumlarınızı Bekliyorum