Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

16 Aralık 2021 Perşembe

Sızı

                                                                             Kaynak


Seni anıyorum, seni yaşıyorum, seni.. seni

ve yine seni ve yine yeniden seni…

Senden her kaçışlarımda yine sana varıyorum

Labirentin tam çıkışına vardım derken sana vardığımı anlıyorum

Anlıyorum anlıyorum da ne çare ki çıkamıyorum, kavuşamıyorum

Sonra anlıyorum ki aslında ne çıkmak ne kaçmak…  

Ne de kavuşmak istiyorum sana…

Sızı ol içimde, hiç kabuk bağlamayan yaram ol..

Dur öylece, kalbimden hiçbir yere gitme..

Öylece ince ince sızla hep içimde… 

Yaşadığımı hissedeyim, sızladığımı, titrediğimi…

Kanama, kabuk bağlama, iyileşme… Sızla sadece…

Bir tek o sızı var, bir tek o bağlar beni sana…

Aramızda ki bu bağ hiç kapanmasın.. Bir o var aramızda…

O sızı büyütür kalbimi, o hareket ettirir hantal yüreğimi…

Her şeyi, herkesi, her durumu ve koşulu sevdiğim gibi

O sızıyı da seviyorum… Onsuz yapamam ben, yaşadığımı anlayamam

  

Tüm varlığımla hissediyorum, benliğini, ruhunu, özünü…

Anlıyorum seni de herkes ve her şey gibi…

Acılarını, hüzünlerini, susuşlarını, kaçışlarını ve sessiz yakarışlarını

Nedensiz saçma sapan aşırılıklarını, dibe çöküşlerini, isyanlarını, öfkeni,

Sessiz çığlıklarını duyuyorum, duyuyorum lakin uzanamıyorum..

Kanırta kanırta ağlıyorum, boğuluyorum diye fısıltılar geliyor kulağıma

Fısıltılar çığlığa dönüşür kulağımda, kalbime iner ardından…

Sakin ol diyorum, sakin ol… Sakin… Dur!! nefes al biraz…

Ben seni hep anladım, anlatmasan da anladım...Bildim seni..

Utanma, pişman olma hiçbir şey den… Ben pişman değilim, sende olma…

Devam et yürümeye, yaşamaya, devam et düşünmeye … Durma sakın…

Fısıltılarımı duymazsın şimdi, anlamazsın biliyorum…

Bekliyorum anlayacağın günü, azimle ve  sabırla…

Anladığında anlatacağım her şeyin nedenini, sebebini ve sonucunu…

Şaşıracaksın anlattıklarıma, inkar edeceksin, kızacaksın…

Kaçacaksın yine, iteleyeceksin, git öteye diyeceksin…

Haklılığımı zaman gösterecek diyeceğim…

Sonra içimde seni yine sızlatmaya devam edeceğim….   

 Haccecan 

16.12.2021

Nilüfer.. Her sevda yeni bir veda

 (Yazarken bu şarkıyı dinleyerek yazdım. İlham için teşekkürler Nilüfer)

1 yorum:

  1. şarkıyı dinlemeliyim, bilmiyorum. kaçamamak gibi durumlar çok oluyor bazen hayatta :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum