Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

31 Mart 2023 Cuma

Aşk Yanığı...

 

Aşk önemli değilmiş, değerli olan aşka yüklenilen anlamda

Aşkta kişi önemli değil, değer senin hissettiğin duygularda..

Acı diye düşünürsen hissedersin cehennemlerde yakan azap

Acı ile olgunlaşıyorum dersen, aşk cennetten bir ırmak

Aşk, bir yolcu oluyor bazen, bazen de yolun kendisi..

Kimi aşk ise saklanıyor derin dondurucuda…

Sırası gelmediğinde aşkı yaşamaya, bir fırsat, bir telaş…

Muhakkak bir gün karşına çıkıyor, o koydukların dondurucuya

Eline aldığında aşk kütlesini, soğuk yanığı oluşacak ellerinde …

Aşk yanığı diyorum ben buna, aşk seni kah soğuk, kah sıcak ille yakacak!!

Gel!! sen yine buna, aşk ile olgunlaşıyorum de, aksın yüreğinden adenden ırmaklar…

20 Ocak 2023

Haccecan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum