Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

6 Mart 2023 Pazartesi

Kuş Kanadı


Güvercin, kırlangıç ve turna kuşlarının asılmışım kanatlarına

Bazen güvercin, bazen kırlangıç bazen de turna

Sıra ile konuyorum kanatları arasında ki gizli yuvama

Seyrederim dünyayı kuşların gözlerinden,

Ürkek, kırılmış, hırpalanmış ve de perişan…

Kuş kadardı gönlüm, beni kuşlar taşırdı anca

Sevgiliye sitem etmek gibi olmasın ama

İlk yanaşmadı gönlümü taşımaya

Beni kendi gibi sandı, çakılıp kaldığımı basamağımda…

Aşk diyarından aldığım birkaç parçayı koydum bohçama

Sonra bende seyre çıktım dünyaya

Kimi aç yanım için yem, kimi de kanayayım diye ok atardı bana

Kim yaraladıysa beni, yansın diye vicdan azabıyla

Okların ucuna güller takıp geri iade ederdim onlara…

Erisin isterdim zalim yanları

Zalimliğin ardından ufuklarında muhakkak merhamet doğardı 

Kim aç yanım için yem attıysa bana

Sonsuzluğu bırakırdım avuçlarına

Aşsın isterdim tüm diyarları

Sonsuzluk diyarı ulaşılacak son basamaktı..

Bir tek sonsuzluk vardı elimde avuçlarımda…

Aç doymak bilmez yanım, sonsuzluk kadardı..

Birmiş sonradan anladım yoklukta… sonsuzlukta…

Kimseyi bırakmadım olduğu basamakta

Çıkalım varalım hep beraber Nirvana’ya…

Yorgun musun diye sorarsan “evet”

Bırakıp gidecek misin diye sorarsan “asla!”

İlk gönlümü taşımaya yanaşmayan sevgili

Sıra sende… Saplanıp kaldığın basamaktan çıkmakta sıra…

Seni de orada bırakacağımı sanmıyordun ya!!!

 

Güvercin, kırlangıç ve turna kuşlarının asılmışım kanatlarına

Az geliyor artık uçmak, kuşların kanatlarında

Kanatlarına sığmıyorum sıra artık sonsuzlukta

Bu başı boşunalıkta ve umutsuzluk dolu beden basamağında

Daraldığımız yeter, sıra artık kanatlanmakta…

Kanatlarla da bir süre uçtuktan sonra…

Uçulabileceğini de öğrenmeli ruhum kanatsızda

Öğrenmenin sonu yok ki sonsuzlukta…

 

Seyrediyorum kainatı, evrenleri, bedenlileri ve bedensizleri…

Dinliyorum bütün frekansları, tınıları, sesleri,

Ne bir şeyim, ne her şeyim, ne ses, ne zihin, ne de algı…

Sonsuzum ne de….

Hiç’im sadece… 


Haccecan

03-06 Mart 2023

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum