Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

23 Mart 2023 Perşembe

İki Kalp

 


Kırdığın yerin üzerine binlerce şiir yazabilirim…

Bir bakışın için ciltler dolusu romanda yanında hediyesi..

Ki belki o zaman kapanır o dipsiz uçurumlar

Durduğun yerlerin üzerinde sevinçten tepinebilirim…

Belki o zaman olur, yaşamın bir anlamı

Arada bıraktığın boşluğa evrenleri sığdırır

Seni senden alıp yepyeni bir sen yapabilirim….

Belki o zaman ben, bir ben olabilirim…

 

Sevgi’nin tanımını herkes yapabilse de…

Uygulamasını kaç kişi biliyor ki?…

Tanımlanabilecek gibi bir şey olmadığını

Sadece uygulayabilenler hissederdi 

Kendine bir özellik katmaya gelmiş herkes dünyaya…

Seni özel yapan şey neydi biliyor musun?

Hiçbir özelliğinin olmaması…

Öyle hamken

Öyle katıksız sevdim seni

Katıksız sevgilim…

 

İki adamı çok sevdim

Biri babamın hayali…

Biri senin hayalin…

Hiç kavuşamadığım adamların

Hep hayaliyle yaşadım…

Gerçekler yaktığı zaman

Hayale dadandım…

O iki adamın hayali sayesinde...

Gerçeğe uyandım... 

 

İki günahla boydan boya bulandım

Birisi yalan

Diğeri sen

Yalan seni, hayal ile harmanlayıp

Cehennemlerde yandım

Yandım, piştim Ey Tanrım…!

Günahlarımdan böyle arındım…

 

İki kalbim var benim

Biri seninle, biri sensiz atar

Arada durur sensiz atan

Hep telaşlıdır seninle atan

Bir bedende nasıl yer bulur?

Birbirine bu kadar zıt olan

İki kalp beni çok yorar

Kalplerle olan bağımı kestim

Ben bana ondan sonra vardım..

Borcum yok kimseye

Bir ruhum var sadece

Oda sonsuz olan…


Haccecan

22.03.2023

Yazarken dinlenildi ; Tuğkan Özledim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum