Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

24 Mart 2023 Cuma

Öğreti

 


Neyi aradığımı bilmiyorken, nerede arayacağım sorusu vardı kafamda…

Nerede bulacağımı anladığımda, huzura vardım…

Neyi aradığımı bulduğum da ise “daha yolun da başında olduğumu anladım”

Başkalarına sıkıca sarıldığımda bulacağımı sanırken

Kendimden çıkıp bana doğru akarmış, sevgi duygusu…

Şu aralar herkes sen yaparsın, sen bilirsin demekte..

Neyi bilip bilmediğimi nereden bilipte böyle söylemekte?

Bilmenin bir faydası yok ki uygulamaya geçememişsen eğer…

Didinip duruyorsun, yapıp duruyorsun her şeyi tamam da

Hiçbir yere varılmıyor ki sevgi yoksa uygulamanın temelinde…

 

Sanki dünya yanlış öğretilerin hırpalattığı insanlar komitesi

Bu komitenin başındakiler ise bütün sorunların merkezi

Umuyorum ki yanlışları eleye eleye varacağız bir yere

Günahların açtığı azaplarda yana yana kanacağız serinliğe…

Dersi çok uzatmak istemiyor Tanrı artık, yakıp yıkıyor her bir yeri…

Gönderiyor yeryüzüne yeni doğanları, yükleyerek yepyeni öğretileri


Haccecan

24.03.2023

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum