Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

23 Kasım 2021 Salı

Benlikten Bizliğe....

 

Seni aldım kalbime kimseye sormadan

Sormak gibi bir huyum pek yoktur

Bilirsin...

Büyüttüm, büyüttüm ve büyüttüm seni içimde

O kadar büyüdün ki artık sığmadın kalbime

Sonra fark ettim ki, büyüyen sen değilmişsin

Kalbimmiş

Bu kalp o kadar büyüdü, o kadar büyüdü ki

Sen içinde küçücük kaldın

Koca bir boşluk kaldı kalbimde

Sonra boşlukları doldurmaya başladım

Hırpaladığım, kanattığım içimde ki çocuğu

Baş köşeye, hak ettiği yere koydum

Aldım sevdim onu, okşadım, şımarttım,

Sevdim, sevdim, sevdim…. doyamadı sevgiye

Doymasın da… Artık sevmelere doyamam onu…

Eşimi, çocuklarımı, ailemi, akrabaları ve arkadaşları da aldım

Yetmedi...

Ülkemi aldım. Taşını ve toprağını ve de bayrağımı

Yüreği yaralı çocuklarını ve bütün insanlarını

Katilini, teröristini, hainini, tecavüzcüsünü

Maktulünü, mağdurunu, dürüstünü, gururlusunu, zavallısını,

Sağını, solunu, ortasını, altını ve de üstünü…

Kaoslarını, acılarını, terörünü, krizlerini,

Çatışmaların ortasında arabulucu

...gibi kalan yurdumun konumunu

En çok konumunu sevdim ülkemin

Dünya’nın tam ortası burası

Doğu ile batının birleşeceği hakikat dolu kutsal topraklar…

Çektiğimiz hiçbir acıyı boşa yaşamadığımızı

Bu acı deneyimlerin dünyaya şifa olacağını

Henüz bilmiyorsun lakin

Engelleri aşıyor, güçleniyor, hazırlanıyorduk,  

Hakikat gerçek olduğunda görecek ve anlayacaksın

Dünyanın bütün sorunlarına çözüm olacak

Acıları yaşadık, yorulduk, ağladık, üzüldük ve kahır ettik…

Çektik ama değdi diyeceğimiz günlere gebe; gelecek…

Gelecek geliyor tüm ihtişamıyla...

Bu kalbin içine dünyanın bütün insanlarını alacağım ben

Daha da büyüteceğim bu kalbi… olacağı(z)m…

Anlatıyor olacağı(z)m hakikati sana, ona, onlara…

Ben hazırım, bekliyorum….

Sende hazırla kendini olacaklara...

Haccecan

23.11.2021

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum