Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

5 Kasım 2021 Cuma

Kararsız

 


Kararsızlığa mahkum olmuş ruhlar denizi burası

Yüzüyorsun içinde boğulduğunun farkında olmadan

Çarpıyorsun başka bir kararsıza

Al ondan biraz kararlılık ve yüzmeye devam et

Sonra dal bir daha derine

Çık ve yüzmeye devam et

Karar ve kararlı

Kararsız ve kârlı

Kelimelerin anlamsızlığına dem vurma sakın

Hepsinin sende yaptığı etkiyi gözlemle

Anlamsız bu şiir, her şey gibi

Anlamsızlığı da al yanına kararsızlığınla

Sonra tekrar dal derinlere

Çık sonra, çarp başka bir kararsıza

Çarpmalar, çırpmalar, çırpınmalar

Sonumuz nereye gidiyor böyle

Anlamlandıramadın değil mi hala?!

Boş ver ya da…

 her şeyi, herkesi ve beni

Seni, onu, bunu, şunu hatta

Hayatı…

 

Hayat ey hayat

Ne zaman yaşamaya başladık seni

Doğduğumda mı?

Öldüğümde mi?

Bittiğimde mi yoksa?

Tam bittiğimi sandığımda

Yeniden doğduğumda mı?

Ölüp ölüp tekrar dirildiğim de mi?

 

Ben hiç yok olmadım ki

Hep vardım..

Bazen öfke oldum

Bazen taş

Bazen gökyüzü

Bazen kararsız 

Bazen hiç..

En çok hiç olmayı sevdim

Hiç olduğumda farkına vardım ki

Ben aslında ∞’um


Haccecan

05.11.2021


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum